כדורסל גברים: שוב פעם חבל מודיעין – הפעם בפלייאוף

הפועל גליל עליון תחל הערב את סדרת רבע גמר הפלייאוף במשחק ביתי מול הפועל חבל מודיעין. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה הבאה.

18:00, אולם “הפיס” בכפר בלום, סדרת רבע גמר הפלייאוף העליון יוצאת לדרך. הפועל גליל עליון תארח את הפועל חבל מודיעין למשחק ראשון בסדרה שתשוחק בשיטת הטובה משלושה משחקים. בצוהריי יום שישי ייערך באולם בשוהם המשחק השני בסדרה. אם בסיומו של המשחק השני התוצאה בסדרה תהיה שוויון 1:1, ביום שלישי הבא ייפגשו שתי הקבוצות למשחק שלישי בסדרה – באולם “הפיס” בכפר בלום. המנצחת בסדרה תפגוש בחצי הגמר לסדרת הטובה מחמישה משחקים את המנצחת במשחק בין מכבי אשדוד להפועל עפולה. במידה וזו תהיה אשדוד שתנצח, היא זו שתזכה ביתרון הביתיות. במידה וזו תהיה עפולה – ביתרון הביתיות תזכה המנצחת בסדרה בין הגליל לחבל מודיעין. המנצחת בסדרת חצי הגמר תעפיל לליגת העל יחד עם המנצחת בסדרת חצי הגמר השני. לקריאת ראיון עם מאמן הגליל, ברק פלג, לקראת סדרת רבע הגמר, הקליקו כאן

זמן להתעלות. קנדל אנתוני (צילום: גיל נוימן)



עכשיו, כששמנו את כל הקלפים על השולחן, זה הזמן להפנות זרקור למשחק הערב, שיפגיש שתי קבוצות שנפגשו פעמיים בהפרש של שמונה ימים בחודש שעבר. במשחק שנערך בכפר בלום ניצחה הפועל גליל עליון 77:81, לאחר ששמטה יתרון דו ספרתי, זאת לאחר שלייס דאן – הגארד האורח המצוין, הורחק במהלך הרבע השני. במשחק השני גליל הפסידה 87:84, לאחר שהוליכה ברוב דקות המשחק ושילמה מחיר יקר על חוסר ריכוז וסדרת טעויות בשתי הדקות האחרונות. חבל מודיעין, שמודרכת ע”י נתי כהן – שאימן בעבר את קבוצת הנוער של הגליל והוביל את יוגב אוחיון וחבריו מתיכון עמק החולה לזכייה באליפות התיכונים, הוכיחה בשני המשחקים שהיא קבוצה מאוד עקשנית, כזו שלא מתפרקת בקלות. קבוצה עם סגל לא עמוק, אך מאוד מנוסה.

צריכים את הניסיון שלו בא לידי ביטוי. אדריאן יוטר (צילום: גיל נוימן)



שחקני הגליל יצטרכו לתת דגש על הצרת צעדיהם של צמד הזרים, הגבוה עתיר הניסיון סטורם וורן – שעומד על ממוצע של 20.3 נקודות ו-10. ריבאונדים, ושחקני הקו האחורי – הגארד המצוין לייס דאן – בעל ממוצע של 22.4 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק, הרכז הוותיק גיא דותן – בעל ממוצע של 7.3 נקודות ו-7.8 אסיסטים למשחק, הגארד דניאל דנינו – שמעמיד ממוצע של 13.5 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. גליל תצטרך את אדריאן יוטר וגבי צ’אצ’שוילי חזקים במאצ’ אפים באזור הצבע במיוחד מול סטורם וורן, תצטרך את אלון ספיר ואייזיאה אייזנדורף במיטבם גם בתוך הבקבוק וגם בקליעות מחוץ לקשת וכמובן את שחקני הקו האחורי בראשות קנדל אנתוני ועומר טל ובתקווה שאנתוני פישר – שעלה בשלוש העונות הקודמות לליגת העל יחד עם שלוש קבוצות שונות, שבשורותיהן הוא התעלה במשחקי הפלייאוף.

איך רואים את המשחק הערב? בוגרים מעל גיל 16 מחויבים בעמידה בתנאי הירוק. צעירים מתחת לגיל 16 הכניסה מותנית בבדיקה מהירה מחוץ לאולם בעלת פענוח שלישי. שחקני מחלקת הנוער יוכלו להיכנס חינם, במידה ויעמדו בתנאי זה ויגיעו עם חולצה אדומה. מחיר לקהל הרחב: 30 שקלים. לרכישת כרטיסים, הקליקו כאן . המעוניינים לצפות במשחק בטלויזיה, יוכלו לעשות זאת דרך צפייה בערוץ 56.

“מאני טיים” גם לשחקן השישי. אוהדי הגליל בפעולה (צילום: גל קאלו)