יממה עם הרבה כדורגל במרחב

משחק בוגרים, משחקי גביע ומשחקי ליגה במחלקות הנוער, כל אלה מחכים לנו ביממה הקרובה.

משחקי יום שלישי

משחקי בוגרים בליגה ב’


16:30, שעב: בני טובא א-זנגריה תקווה לרשום משחק רביעי ללא הפסד, כשתתארח אצל אחווה שעב – שמדורגת במקום השלישי בטבלת צפון א’ ומרוחקת 5 נקודות מהמקום השני, המוביל לפלייאוף העליון. לשעב מדובר במשחק על כל הקופה, טובא מרוחקת 10 נקודות מהמקום האחרון המוביל לירידת ליגה ו-4 נקודות מהמקום שמוביל למשחקי מבחן, כל זאת כשהיא עם משחק חסר בהשוואה ליריבותיה. גם נקודה תתקבל בברכה בטובא, שכן מדובר במשחק חוץ קשה מאוד מול קבוצה איכותית, שספגה את כמות השערים המועטה ביותר בליגה.

17:15, שפרעם: הפועל עירוני צפת – שמדורגת במקום השלישי בטבלת צפון א’ ומרוחקת 4 נקודות מהמקום השני, המוביל בתום שלב הבתים לפלייאוף העליון, תתארח היום אצל איחוד בני שפרעם – מוליכת הבית בפער, קבוצה ברמה של צמרת של ליגה א’, אשר בשורותיה משחקים שני שחקנים עם עבר משמועתי בליגות הבכירות בדמותם של הקשר עלי חטיב והחלוץ פיראס מוגרבי. במשחק הראשון שפרעם ניצחה 2:4 את צפת, שהייתה עם סגל דל יותר בשחקנים. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה מצוינת לצפת היום.

יצליחו להפתיע את קבוצת הגלקטיקוס של הליגה? שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: מאיר ינקו – עיתון חדש בגליל)


גם נקודה תתקבל בברכה. שחקני בני טובא



עירוני קרית שמונה – מחלקת הנוער

18:15, אצטדיון גרין – נוף הגליל: קבוצת הנוער, שפסידה בשבת 2:1 להפועל באר שבע, אך הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון של ליגת העל ובכך בעצם הבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה, תתארח למשחק שמינית גמר גביע המדינה אצל הפועל נוף הגליל – שמדורגת במקום האחרון בטבלה ובשורותיה משחק ישי בוזורגי – שגדל במחלקת הנוער של קרית שמונה ועבר משורותיה לנוף הגליל בקיץ האחרון. במשחק הליגה שנערך בקרית שמונה לאחר חידוש הליגה נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 0:0. האם קרית שמונה תנצל את יתרונה האיכותי ואת העובדה שהיא משוחררת מלחצים, כדי לקדם את עצמה לעבר ניצחון והעפלה לשלב רבע הגמר?

16:00, מגרש מכבי פ”ת: קבוצת נערים א’, שהפסידה בשבת 2:1 במשחק החוץ מול בית”ר טוברוק, אך ממשיכה להקדים ב-9 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תתארח למשחק רבע גמר הגביע המסקרן אצל מכבי פ”ת – שמדורגת בצמרת הטבלה ומרוחקת 6 נקודות מהמקום הראשון. שתי הקבוצות נפגשו למשחק ליגה בפ”ת לפני כחודש וחצי, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0, במשחק שבו קרית שמונה נתנה פייט מרשים. לנצח את מכבי פ”ת בחוץ זו משימה קשה מאוד, אך בגביע כמו בגביע הכל פתוח והכל אפשרי.

18:15, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ג’, שמרוחקת 2 נקודות ומשחק חסר מפסגת טבלת מחוז חוף, תקווה לשוב לפסגה בתום המשחק מול נציגת הגליל המערבי, הפועל מטה אשר – שמדורגת במרכז הטבלה.

יתר משחקי מחלקות הנוער

16:30, דבוריה: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע, שמדורגת במקום השני בטבלת מחוז צפון ומרוחקת 5 נקודות מפסגת הטבלה, תתארח אצל מ.ס דבוריה – שמדורגת בחלק התחתון של מרכז הטבלה.

16:30, ריחנייה: קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל תקווה להמשיך ולשפר עמדות במרכז טבלת הצפון, במשחק מאתגר מול בני עראבה – שמדורגת במקום השלישי בטבלה.

זמן להתמקדות בגביע. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)




 

משחקי יום רביעי

16:00, האצטדיון בצפת: קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תארח את אחי ביר אל מכסור.

16:30, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין תמשיך במאמציה להיות הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה גם במשחק הביתי מול מ.ס בית ג’אן.

16:00, מגרש צור שלום – קרית ביאליק: קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל מכבי צור שלום/קרית ביאליק – הקבוצה עם המאזן הטוב במחוז חוף.

16:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, שנהנית מהמאזן הטוב ביותר במחוז חוף, תארח למשחק מאתגר ומסקרן את הפועל נוף הגליל.

17:00, בית נגלר – חיפה: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמדורגת בפסגת טבלת ארצית צפון, תתארח למשחק מסקרן אצל הפועל חיפה – שמדורגת במקום הרביעי ואותה היא מקדימה בארבע נקודות.

17:00, נחף: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל – שמדורגת בחלק התחתון של טבלת צפון 1, תתארח אצל איחוד בני מג’דל כרום – שמקדימה אותה ב-8 נקודות.

17:25, מעלות: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל סקציה מעלות/תרשיחא, הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר במחוז צפון 1.

כדי להיות בתמונת האליפות, הם חייבים לנצח. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע