השגרירים: שובו של בוזורגי, עסקים כרגיל בכרמיאל

אלון בוזורגי עם שער בסמי עופר, ארד אלבז וסהר דהאן ממשיכים לכבוש בכרמיאל. על זאת ועוד בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורת אמצע שבוע – שמכסה משחקים שנערכו בין יום שישי ליום שלישי. אז מה בתפריט? הגיבור הטראגי של ליגת העל, החלוץ שכבש שער יוקרתי במשחק גביע, החבר’ה שפורחים בליגה ב’ ואלה שידעו שבועות טובים יותר. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

אמיר רוסתום –
מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 3:2 להפועל חדרה, בו לצערו הוא כבש שער עצמי עמוק בתוך תוספת הזמן שהעניק לחדרה את הניצחון – וככל הנראה חרץ את גורלה של קבוצתו לרדת לליגה הלאומית.

רותם חטואל – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, נכנס כמחליף בדקה ה-82 של המשחק מול המוליכה, מכבי חיפה – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.


ליגה לאומית

אלון בוזורגי
– חלוץ הפועל עפולה, שב לפעילות מבצעית בגדול. ביום חמישי שעבר עלה כמחליף בדקה ה-83 של משחק הגביע מול מכבי חיפה, כעבור 4 דקות כבש שער מרהיב – במשחק שהסתיים בניצחון 1:4 לזכות מכבי חיפה. ביום שני האחרון נכנס כמחליף בדקה ה-70 של משחק הליגה מול הפועל רעננה, שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3. בשורות רעננה רשם הופעה מלאה המגן הימני, דניאל טוויזר.

נאור עבודי – קשרה של הפועל אום אל פאחם, שיחק ב-67 הדקות הראשונות של משחק ההפסד 2:0 למכבי אחי נצרת.

חודש וחצי בחוץ, לא השפיעו על חוש השערים שלו. אלון בוזרגי (צילום: מדיה הפועל עפולה)



ליגה א’

עמיר (פיצי) אבלס
– קשרה של הפועל הרצליה, היה שותף מלא למשחקי קבוצתו. ביום שישי כבש שער במשחק ההפסד 2:1 מול ה”אקסית” עירוני טבריה, אתמול שיחק בניצחונה של קבוצתו 0:8 על איחוד בני מג’דל כרום.

טל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, נכנס כמחליף בדקה ה-56 של המשחק בו קבוצתו הפסידה 4:2 לבני פרדיס.

מ.ס דבוריה, שנאבקת על הישרותה בליגה, סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול הפועל ערערה. בשורותיה של דבוריה נכנסו כמחליף צמד “השגרירים”: הקשר ים צדוק הקר – בדקה ה-46, הקשר גל חמאווי בדקה ה-62.

אופיר טקיאר – קשרה של מכבי עירוני אשדוד, נכנס כמחליף בדקה ה-59 של המשחק בו קבוצתו נחלה הפסד 5:1 ביתי במשחק מול הפועל מרמורק רחובות.

כבש מול “האקסית”. עמיר (פיצי) אבלס (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)



ליגה ב’

הפועל כרמיאל ניצחה 2:6 את סקציה מעלות ועשתה עוד צעד לעבר הבטחת מקומה בפלייאוף העליון. שלושת “השגרירים” שלנו בקבוצה היו במיטבם. הקשר אהוד מערבי רשם הופעה מלאה, החלוץ ארד אלבז הצליח בטרם הוחלף בדקה ה-85 לכבוש צמד שערים – האחד בדקה ה-18 והשני בבעיטת פנדל בדקה ה-47, שחקן הכנף סהר דהאן שהוחלף בדקה ה-71 – כבש שתי דקות קודם שער.ליגה ג’

בני בענה
נחלה הפסד 2:0 לאיחוד בני סמיע. בשורות בענה הוחלף בדקה ה-78 החלוץ יאיר שריקי, שבע דקות לאחר מכן הוחלף הקשר אור בן סימון. 

נהנים מהחיים בכרמיאל. ארד אלבז (מימין) ואהוד מערבי (משמאל) צילום: מדיה הפועל כרמיאל