רוגבי: סופ”ש גדוש ומוצלח לקבוצות הנוער והנשים

בסופ”ש האחרון שחקני הרוגבי של עמותת הספורט לא נחו לרגע. קבוצת הנשים אירחה טורניר בקיבוץ עמיר ובשבת שחקני הנוער יצאו לטורניר בעמק יזרעאל. יניב גרטי: “השחקנים שלנו עשו עבודה נהדרת”

שחקני הרוגבי של הגליל העליון התגעגע כל כך, להריח את כר הדשא בטורנירים ולשמוע את הקהל מעודד ומריע לכולם. ביום שישי האחרון אירחה קבוצת הנשים טורניר איכותי עם קבוצות הרוגבי מכל המדינה במגרש הכדורגל שבקיבוץ עמיר. הייתה אווירה מדהימה, קהל מחבק ואוהב וכמובן – בירות בסיום.
שחקניות הגליל סיימו את הטורניר במקום השני לאחר שהפסידו לרעננה בגמר. בשורות הגליל ניתן להבחין בארבע שחקניות נבחרת ישראל שבניהן גם קפטנית הנבחרת.

יש סיבות לחייך. קבוצת הנשים

בשבת, הגיע זה תורם של שחקני הנוער שיצאו לטורניר בעמק יזרעאל. זוהי הייתה הפעם הראשונה ששחקני הגליל חזרו למשחקים לאחר תקופה לא פשוטה עם סגרים ואימונים מותאמים בהתאם להנחיות מסוימות. שחקני הגליל סיימו את הטורניר במקום הראשון וזכו לשבחים רבים על משחקם החכם והאיכותי.

“השחקנים שלנו עשו עבודה נהדרת” סיכם יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט. “שיחקו יפה, בחוכמה ועם טקטיקה נהדרת. אני גאה בשחקנים ובשחקניות שלנו על טורנירים טובים ואיכותיים. עצם העובדה שיש לנו בקבוצת הנשים 4 שחקניות נבחרת מראה על איכות הקבוצה.”

שחקני הנוער – השאירו חותם בעמק יזרעאל