פלאשים בגליל: עוד צעד של חזרה לשיגרה

פינת “פלאשים בגליל עם מהדורה חדשה לפתיחת השבוע.

תמונת השבוע: ביום רביעי האחרון, יממה לאחר שזכו בניצחון 0:1 במשחק הגביע הביתי מול בית”ר ירושלים, התייצבו כדורגלני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה והמנהלת המסורה, ימית זהבי, ליום של עשייה והתנדבות בעבודות גינון ושיפוץ בבית הקשיש בקרית שמונה. טרם התחלת העבודה זכו שחקני הקבוצה לתדרוך של הפעיל החברתי המסור, זאביק זוויגי. שאפו ענק !!!

יורם אבן צור – איש יחסי הציבור מקיבוץ עמיר, קיבל בשמחה גדולה את יום העצמאות בריצה במרחבים – כשבאחד המקטעים פגש את אלי רודה – מנהל היכל התרבות של קרית שמונה.


חגי ממן – מאמן הכדורגל הצפתי, נצפה באנרגיה טובה בגינת ביתו במהלך חג העצמאות.


אורי דהן – הבלם המצוין של עירוני קרית שמונה, ניצל בשבוע שעבר את היעדרותו מהמשחק מול מכבי חיפה בגין צבירת צהובים, לבילוי יחד עם בת זוגו בחופי הגליל המערבי.

בית הספר “עינות ירדן” ערך יום ספורט, שבו הייתה גם תחרות קליעות. ינאי כץ – כדורסלן במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, זכה בתואר הקלעי המצטיין של שכבת הגיל שלו.


גם בבית הספר “מצודות” בקרית שמונה נערך יום ספורט. היה כיף לתלמידים, זה בטוח.


טלי ואן דה זאנדה – כדורסלנית קבוצת הילדות של הפועל גליל עליון, זכתה בתואר הקלעית המצטיינת של שכבת כתות ז’.


הכדורגלן יזאן מרעי מחורפיש סיים שירות צבאי מלא בהצטיינות. לנו לא נותר אלא להצדיע לו.

חמישי בערב, חניית אצטדיון סמי עופר: מיד לאחר סיום משחק הגביע שבו קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה ניצחה 1:4 את הפועל עפולה, מי שמצא את עצמו מפרגן לשני הצדדים הוא סוכן השחקנים אריאל בוזורגי – שאחיו, אלון, כבש את השער לזכות עפולה, והמיוצג הנוסף שלו, צ’רון שרי – קשרה המצוין של מכבי חיפה, חגג עליה לשלב חצי הגמר.




וזה כבר מאתמול: כשאומרים שהצבא צועד על קיבתו, זו הדוגמא הכי טובה שיש. כדורגלני בני טובא א-זנגריה התייצבו למשחק החוץ מול צעירי טמרה, עם 14 שחקני סגל בלבד, רובם המכריע תחת השפעות צום הרמדאן. מיד לאחר סיום המשחק, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1, התפנקו שחקני שתי הקבוצות לארוחת שווארמה במימון של הנהלת הקבוצה המארחת.