גן דקל ימשיך ביום חינוך ארוך

משרד החינוך ביטל את התקצוב ליום חינוך ארוך בגן דקל בחצור הגלילית,  ראש המועצה המקומית, שמעון סויסה, הצליח לגייס תקציב להמשך הפעילות בגן, כך שהוא ימשיך לפעול בכל יום עד 16:00

בשורה משמחת להורי הילדים בגן דקל בחצור הגלילית. לאחר שבחודש מרץ האחרון התקבלה הודעה ממשרד החינוך על הפסקת פעילות  יוח״א בגן דקל שבחצור, ביטול הזנה וסיום פעילות הגן כבר בשעה 14:00, הצליח ראש המועצה שמעון סויסה, יחד עם צוותי אגף החינוך במועצה, לגייס תקציבים נדרשים ולייצר מתווה שיקל על ההורים, יסייע לילדים ויאפשר המשך פעילות הגן עד השעה 16:00.

כזכור, עם היוודע קיצור שעות הפעילות בגן, ההורים זעמו מחו נגד החלטת משרד החינוך. ההורים נועדו עם מנהל אגף החינוך וראש המועצה שמעון סויסה, שהבטיח לעשות כל שניתן על מנת לאפשר פעילות עד השעה 16:00 והמשך הזנה בגן.

לאחר פעילות אינטנסיבית הצליחו במועצה לגייס את התקציב הנדרש,  והגן ישולב בתכנית מיל”ת (מסגרת יום לימודים תוספתית) באופן מידי. במסגרת התכנית הילדים יקבלו הזנה, הגננת תעבוד עד השעה 16:00 והגן יקבל תקציב נוסף לרכישת ציוד וחוגים.

ראש המועצה שמעון סויסה ציין: ״חינוך ילדנו נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו כמועצה, אני שמח לבשר להורים כי למרות הקיצוץ של משרד החינוך אנו כמועצה לקחנו אחריות ודאגנו שהפעילות בגן תימשך עד השעה 16:00״.

צילומים: מועצה מקומית חצור הגלילית.