כדורגל: פספוס צפתי לאור היום

הפועל עירוני צפת שילמה מחיר יקר על החמצות ונחלה הפסד 2:1 במשחק מול אחי עכו. חלום הפלייאוף העליון מתרחק מאוד.

תודתנו על סיוע במידע נתונה לעיתונאי מאיר ינקו – עיתון ואתר “חדש בגליל”

הפסד נוסף להפועל עירוני צפת. הקבוצה של איציק בוזורגי, שבשבוע שעבר הובסה 4:1 במשחק החוץ מול בני ממב”ע, התייצבה היום בחום לא פשוט למשחק ביתי מול אחי עכו, שהקדימה אותה בנקודה אחת – משחק שבו שתי הקבוצות ידעו שהן מוכרחות לנצח, כדי לשמור על סיכוי ריאלי להיאבק על המקום השני, שמוביל בתום משחקי שלב הבתים לפלייאוף העליון של בית א’ ובית ב’ של מחוז צפון א’ מליגה ב’.

הפועל עירוני צפת עלתה למשחק היום עם השוער בשאר דהאר, שנעדר משני המשחקים הקודמים בגין פציעה. מנגד, היא חסרה את שחקן ההתקפה בן שמואלי הפצוע. צפת פתחה את המשחק בסערה, כבר בדקה ה-8 שער שכבש שלומי אביסדיריס העלה את הקבוצה ליתרון 0:1. חלפו להן שתי דקות והחמצה ממצב קורץ של איליה זאיקה מנעה את הכפלת היתרון. בדקה ה-12 של המשחק נגיעת יד ברחבה של אחד משחקני ההגנה של צפת שלחה את עכו לנקודה הלבנה, משם שער שכבשה קבע שוויון 1:1. המשחק המשיך בקצב דינאמי. צפת הייתה קרובה מאוד לרדת להפסקת היתרון ביתרון, דקה אחת לסיום המחצית בעיטה עוצמתית של הקשר אסף פחימה פגעה במשקוף השער והצילה את עכו מספיגה. 

שתי הקבוצות המשיכו במגמה התקפית ובדקה ה-70 התקפה מתפרצת של עכו הסתיימה בשער מהפך, שהעניק לה יתרון 1:2, שעליו היא הצליחה לשמור עד לסיום המשחק, שאותו היא סיימה בעשרה שחקנים, לאחר שבשלהי המשחק עבירה מאחור על שלומי אביסידריס גרמה להרחקת אחד משחקניה. בסיום, הפסד מאכזב לצפת, שמוצאת את עצמה במרכז הטבלה – רחוקה ממאבקי הצמרת ורחוקה ממאבקי התחתית.

משחק שלישי ללא ניצחון. שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: אילן מאור)