כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

רגע לפני שיוצאים להם משחקי מחלקות הנוער לדרך, זרקור לעבר כל משחקי סופ”ש.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, רגע לפני שמשחקי מחלקות הנוער יוצאים לדרך אנחנו עם כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים: ימים, שעות ומצבן של הקבוצות שייטלו חלק במשחקים. מתחילים בסקירה.

משחקי יום שישי

הצגה כפולה בבוקעאתא: בשעה 12:30 קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תארח לדרבי דרוזי את מ.ס בית ג’אן. בשעה 14:30 קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח את מ.ס ראמה.

11:00, כפר בלום: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תארח את בני דיר חנא.

12:00, כפר מנדא: קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תקווה לעשות צעד לעבר מרכז טבלת מחוז צפון, כשתתארח אצל קבוצת הצמרת של מכבי כפר מנדא.

12:30, נחף: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, שמדורגת בתחתית טבלת צפון 1, תתארח אצל הפועל עראבה – שמקדימה אותה ב-4 נקודות.

13:30, סכנין: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל בני סכנין.

13:30, שפרעם: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל איחוד בני שפרעם.

14:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את מכבי נהריה.

15:00, משגב: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל משגב.

משחק חוץ מאתגר. קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

המגרש הסינטטי בקרית שמונה:קבוצת נערים ג’, שמדורגת במקום השלישי בטבלת מחוז חוף ומרוחקת 3 נקודות מפסגת הטבלה, תקווה לשפר עמדות בצמרת במשחק מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל נוף הגליל. בשעה 13:30 קבוצת ילדים א’ תארח למפגש צמרת את מכבי צור שלום/קרית ביאליק. בשעה 17:00 קבוצת הנוער – שמדורגת במקום השמיני בטבלת ליגת העל, המוביל בתום הליגה הסדירה לפלייאוף העליון, תארח למשחק מאתגר את מכבי ת”א, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה וכמו קרית שמונה, גם היא בתקופה לא טובה מאז החזרה מפגרת הסגר הממושכת.

11:00, מגרש “קצף” – חיפה: קבוצת נערים א’ – שמקדימה בחמש נקודות את הקו האדום של ליגת העל, תתארח אצל מכבי חיפה – שמרוחקת מרחק זהה של נקודות מפסגת הטבלה. בשורות מכבי חיפה משחק עידו אלמישלי, שחקן ההתקפה המוכשר שבתחילת דרכו שיחק בקבוצות הילדים של קרית שמונה.

12:30, בית נגלר – חיפה: קבוצת נערים ב’, שמרוחקת 3 נקודות מפסגת טבלת ארצית צפון, תתארח אצל קבוצת התחתית של מ.ס רובי שפירא חיפה, בתקווה לשיפור עמדות בצמרת הטבלה.

הפסד עלול לדרדר אותם למאבקי תחתית. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)

משחקי השבת – יתר המועדונים

16:30, סכנין: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל צעירי סכנין.

16:30, כאוכב: קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שביום שלישי תארח למשחק גביע מסקרן את מכבי פ”ת מליגת העל, תקווה לקטוע שרשרת משחקי ליגה ללא ניצחון במשחק החוץ מול מול הפועל כאוכב.

יוצאים לסכנין. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן