כדורסל נשים: גליל עליון סיימה עונה

הפסד 68:60 שנחלה הערב הקבוצה הגלילית, במשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול בני יהודה ת”א, סיים לקבוצה את העונה.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון סיימה את עונת 20/21. אם לא די בהפסקת העונה המוקדמת אשתקד, כחודשיים לפני סיום העונה המשוער, גם העונה הזו – שסגרים ובידודים היו חלק ממנה, מסתיימת בשלב מוקדם מאוד – דווקא אחרי הצלחה גדולה בבית הצפוני של הליגה הלאומית עם מאזן של 1-13 וזכייה בראשות הבית, אך צמד המשחקים מול הקבוצה האיכותית והעיקשת של בני יהודה ת”א, שהגיעה מהמקום הרביעי של הבית הדרומי, היה זה שקטע לקבוצה הגלילית את העונה והוכיח גם משהו בקורלציה שבין הרמות של שני הבתים.

מסיימות עונה עם תחושת אכזבה. שחקניות הפועל גליל עליון, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה



יומיים לאחר שהקבוצה התל אביבית ניצחה 60:61 את המשחק שנערך באולם “דנציגר” בקרית שמונה, הערב נערך משחק בת”א – שהיה צמוד ברוב שלביו ובו הוליכה בני יהודה ביתרון 16:19 בתום הרבע הראשון, בהפסקת המחצית היתרון של הקבוצה המארחת עמד על 31:32, בתום הרבע השלישי שחקניות הגליל צעדו ביתרון 47:51 וברבע האחרון שהיה צמוד לכל אורכו, הצליחו שחקניות בני יהודה לנצל קיפאון התקפי של הגליל בשתי הדקות האחרונות כדי לברוח ליתרון שסלל להן את הדרך לניצחון 60:68 ולהעפלה לשלב רבע הגמר.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: ירדן גוט – 15 נקודות, אביטל צוובנר – 11 נקודות, עמית גור ומאי מלכין – 10 נקודות כ”א, מיקה ביתן – 6 נקודות, נוי לפושניאנסקי – 4 נקודות, ענבר לברון ושיר רביב – 2 נקודות כ”א.

עם זאת, צריך להסתכל גם על חצי הכוס המלאה: כדורסל הנשים והנערות בגליל חי וקולע, בעונה הזו הצליח המאמן זיו ברתנא לשלב במשחקים שתי שחקניות מקבוצת הנערות – מיקה ביתן ונגה גיא, שיחד עם נוי לפושניאנסקי וענבר לברון ששבה מהגלות בגלבוע ובראשון לציון, יצרו צביון מקומי מתחדש, כך שיש ממה להיות מעודדים ובהחלט מגיע שאפו להנהלת הקבוצה ולמאמן על דברים טובים שקרו העונה.

יוצאות לפגרה ארוכה ומחכות כבר לעונה הבאה. שחקניות הפועל גליל עליון