כדורסל גברים: הפסד כואב לצפת, שתתקשה להיאבק על העליה

מ.ס “דניאל” צפת הפסידה 116:105 למכבי כרמיאל, בתום הארכה שניה. רק נס יעלה את צפת לליגה הלאומית בתום העונה הזו.

*. תודתנו נתונה למאיר ינקו – כתב “חדש בגליל” על עזרה במידע

העיר צפת לבשה היום חג. היום צוין בעיר המקובלים יום שחרור צפת עם אירועים שיזמה העירייה כמדי שנה. כדי שהחגיגה תהיה מושלמת קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת הייתה צריכה לנצח הערב את קבוצת מרכז הטבלה של מכבי כרמיאל, במשחק שנפתח באיחור עקב האירועים – אך דווקא במשחק שבו היא כבר צעדה ביתרון של 15 נקודות והוכרע בסיום שתי הארכות, צפת מצאה את עצמה בצד המפסיד – עם מאזן של חמישה הפסדים, בעוד שקבוצות אחרות בליגה כמו הפועל כפר סבא והפועל מגדל העמק יזרעאל מוצאת את עצמן עם מאזן הפסדים נמוך משמעותית מצפת, ונכון שהן שיחקו פחות משחקים, אך קשה לראות סיטואציה שבה צפת מצליחה לסיים את העונה הזו במקום הראשון של הליגה הארצית עם כרטיס עליה ללאומית. בהחלט אכזבה קשה לקבוצה וגם לקהל, שהגיע לתמוך למרות קור עז של 7 מעלות.

לאחר רבע ראשון שהסתיים בתוצאת שוויון 20:20, הגיע רבע שני מוצלח של צפת – שירדה להפסקת המחצית ביתרון 37:46. ברבע השלישי היתרון הצפתי עמד בסיום על 67:72. ברבע האחרון המשחק נצמד ובצפת נדחקו אל הקיר, אלמלא שלשה שקלע דביר אוחנה בסמוך לסיום הבאזר, כרמיאל הייתה חוגגת ניצחון, אך המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 87:87. גם את ההארכה כרמיאל כמעט וסיימה עם ניצחון, אך שלשה של רון סבג קבע שוויון 104:104 והמשחק המשיך להארכה נוספת – שבה כרמיאל נתנה את האקסטרות הדרושות מבחינתה ובסיום חגגה ניצחון 105:116 – במשחק שבו התעלו בשורותיה מיכאל גרינברג וניר נצר.

רשימת קלעים אומדנית במ.ס “דניאל” צפת: רון סבג – 26 נקודות, אליאב אוחנון – 25 נקודות, שון לבנובסקי – 23 נקודות, אלון לוין – 13 נקודות, דביר אוחנה וג’רמיין הול – 8 נקודות כ”א, איתי אלון – 2 נקודות. 

יצטרכו לשנס מותניים להמשך הדרך. שחקני מ.ס “דניאל” צפת