כדורגל: ניחוח ברזילאי באצטדיון בקרית שמונה

עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע נפרדו בתוצאת שוויון 1:1. לוסיו וז’וסוואה כבשו שערים מרשימים.

עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע החלו בשבוע שעבר ברגל שמאל את דרכן בפלייאוף העליון, קרית שמונה עם צבירה של נקודה בשני משחקים והפועל באר שבע עם שני הפסדים – תוצאות שגרמו להתרחקות משמעותית של שתי הקבוצות מהמקום השלישי המוביל למוקדמות הליגה האירופאית, בתום המחזור המרחק עמד על 8 נקודות לקרית שמונה ו-9 לבאר שבע. שתי הקבוצות עדיין מקוות להגיע ליעד ואם לא משם, אז להגיע לאירופה דרך המקום הרביעי – זה במידה ואחת משלוש הראשונות תזכה בגביע המדינה. במזג אוויר קר ותחת גשם שוטף נפגשו הערב שתי הקבוצות בקרית שמונה למשחק השלישי שלהן בפלייאוף העליון, עם מאות ספורות של אוהדים אמיצים משני הצדדים, שלא נרתעו ממחיר כרטיס גבוה (80 ש”ח), דרישה לעטיית מסכה וגם מזג האוויר הלא אידיאלי בלשון המעטה לאוהדים שאינם ממוקמים ביציע מקורה.

עירוני קרית שמונה התייצבה למשחק ללא דור אלו הפצוע ומוחמד שאקר המוצהב, את מקומם תפסו בהרכב המגן יובל לוין ושחקן הכנף גיא בן לולו. בהרכב באר שבע עלה שחקן ההתקפה רותם חטואל, בן חצור, בוגר מחלקת הנוער של קרית שמונה. גולת הכותרת של המשחק – שני השערים שהניבו הקבוצות הם בהחלט תאווה לעיניים. בדקה ה-12 מהלך קבוצתי יפה לעין של קרית שמונה הסתיים במסירה של רועי קהת ללוסיו מרינאו, שבעט בחוזקה מהרחבה והכניע את אוהד לויטה והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1 – שהחזיק מעמד קצת יותר מ-60 דקות משחק, עד שבדקה ה-75, אחרי סדרת החמצות של באר שבע, השתלט הקשר האורח, ז’וסוואה, על כדור מחוץ לרחבה אותו עצר עם חזהו ובעט בעוצמה מהאוויר לרשתו של ברטקוש, שגילה יכולת טובה במשחק, אך לא יכול היה להושיע במקרה הזה. השער קבע שוויון 1:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום המשחק.

הרכב עירוני קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, יובל לוין, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון (אמיר בן שמעון – 79) יואב הופמייסטר , רועי קהת (אדריאן רוצ’ט – 64), יוג’ין אנסה, גיא בן לולו (אופיר מזרחי – 55), לוסיו מרינאו. 

שער מול ה”אקסית”, שלא הספיק לניצחון. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)