כדורסל גברים: למשוך בחבל – ולנצח

היום זה קורה: הפועל גליל עליון תארח את הפועל חבל מודיעין למשחק צמרת מסקרן. הפעם גם ילדים יוכלו להיכנס. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה הבאה.

בשנים האחרונות כשחודש אפריל מגיע, אולם “הפיס” בכפר בלום מוצא את עצמו מארח משחקים של קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון גם בימי שישי. היום, בשעה 15:00, תארח הפועל גליל עליון את הפועל חבל מודיעין, למשחק צמרת שלראשונה העונה תתאפשר אליו כניסה של ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16, אשר יעברו בהצלחה טרם המשחק בדיקה מהירה לאיתור קורונה במתחם האולם. לפרטים נוספים, הקליקו כאן . כמו כן, המשחק יועבר בשידור אינטרנטי ישיר בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל

הגיע הזמן לחזור ליציעים. מפגן עוצמה של אוהדי הגליל (צילום ארכיון: גל קאלו)



לאחר הניצחון המרשים באמצע השבוע על מכבי רעננה, שהציב אותה במקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית ועם המאזן הרביעי בטיבו בליגה, תארח הפועל גליל עליון את הפועל חבל מודיעין – שמדורגת במקום הרביעי עם מספר נקודות זהה לזה של הגליל, למרות ששיחקה משחק אחד פחות. הפועל גליל עליון תתייצב למשחק בסגל מלא, לאחר שהגארדים אנתוני פישר ודי.ג’יי שארפ החלימו מפציעותיהם. הפועל חבל מודיעין, שמודרכת ע”י אלון שטיין, בעבר כדורסלן הפועל גליל עליון, מגיעה בפורמה מצוינת למשחק. כמו הגליל, גם היא ניצחה בחמישה מששת המשחקים האחרונים.

שני שחקנים זרים מנוסים עם עבר בליגת העל הם שחקני המפתח של חבל מודיעין: הסנטר סטורם וורן – שעומד על ממוצע של 20.1 נקודות ו-10.7 ריבאונדים למשחק – עליו יצטרכו לתת אקסטרות של עבודה אדריאן יוטר וגבי צ’אצ’שוילי. כמו כן, הגארד לייס דאן – שמעמיד ממוצע אדיר של 23.1 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. גארדים נוספים שחשוב לתת להם תשומת לב הם הרכז גיא דותן הוותיק והמנוסה – שמעמיד ממוצע של 7.5 נקודות ו-8.3 אסיסטים למשחק, דניאל דנינו – שעומד על ממוצע של 14.3 נקודות ו-4.7 ריבואנדים למשחק. אין ספק שלקנדל אנתוני, חן גיא, אנתוני פישר, עומר טל ודי.ג’יי שארפ צפוי אתגר מאוד גדול במשחק היום. כמובן שגם מהפוורוד והקפטן אלון ספיר נדרשות אקסטרות במשחק היום.

הפועל חבל מודיעין היא קבוצת ההתקפה הפוריה ביותר בליגה, אך מנגד גם קבוצה שספגה לא מעט נקודות. שתי הקבוצות הן קבוצות שברוב המשחקים קלעו בסקור גבוה, כך שצפוי משחק מאוד מאתגר לשתיהן. הקבוצה שתיתן יותר דגש על משחק ההגנה ועל הצרת צעדיהם של שחקני המפתח של יריבתה, היא זו שגם תנצח את המשחק. יהיה מעניין – זה בטוח.

הרבה מעמסה על כתפיהם היום. קנדל אנתוני, עומר טל ודי.ג’יי שארפ (צילום: גיל נוימן)