כדורגל: ממב”ע בהילוך רביעי


בני ממב”ע זכתה בניצחון 1:4 ביתי על הפועל עירוני צפת, שמתרחקת מהפלייאוף העליון.

שישי שמח לקבוצת בני ממב”ע. הקבוצה של ווג’די אלקיש, שביום שלישי האחרון שמטה יתרון 1:0 והפסידה 2:1 לבית”ר נהריה ומצאה את עצמה מתדרדרת מבחינת מעמדה בתחתית טבלת בית ב’ של מחוז צפון א’ בליגה ב’, הצליחה היום לספק תצוגת תכלית מרשימה ולנצח בביתה 1:4 את הפועל עירוני צפת – שהתייצבה למשחק כשהיא מדורגת בחלק העליון של הטבלה ואפילו מכוונת לעבר סיום עונה בין שתי הראשונות בטבלה ולהעפיל לפלייאוף העליון, כל זאת למרות ששמטה יתרון 0:1 במשחק הביתי באמצע השבוע מול מכבי יפיע – שכבשה שער שוויון עמוק בתוך תוספת הזמן.

הפועל עירוני צפת שילמה היום מחיר יקר על היעדרותם של השוער בשאר דהאר, המגן אופק בן טולילה והחלוץ דור אדרעי. ממב”ע עלתה ליתרון כבר בדקה ה-10 הגבהה מאגף שמאל מצאה את נאג’י אבו ג’בל ברחבה וזה נגח לרשת הצפתית והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 – שהחזיק מעמד עד הדקה ה-36, אז הכשלה ברחבה על שלומי אביסידריס הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה בעט במדויק בן דודתו של אביסדיריס, הקשר אסף פחימה, לרשתה של ממב”ע וקבע את תוצאת המחצית הראשונה – שוויון 1:1.

במחצית השניה ממב”ע שטפה את הדשא והתגמול לא איחר להגיע. בדקה ה-50 פריצה באגף שמאל והרחקה לא טובה של הגנת צפת הסתיימה בבעיטה מקרוב של שאדי חנג’ר לרשת הצפתית והיתרון שב לממב”ע. בדקה ה-55 בעיטה חופשית לזכות ממב”ע מ-30 מטרים הסתיימה בשער שכבש אסעד עמאשה, כדור שחמק לשוער אביאל הר ציון והעלה את ממב”ע ליתרון 1:3. בדקה ה-75 השער היפה של המשחק, התקפה מהירה של ממב”ע, ניסיון הרחקה כושל של צפת הגיע לרגליו של דיוויד בן – שבעט מ-16 מטרים מהאוויר בצורה מדויקת לרשתו של הר ציון, שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:4 לזכות בני ממב”ע.

אדומים ומנצחים. שחקני שתי הקבוצות טרם המשחק (צילום: ענאן עמאשה)