כדורגל: דרבי אזורי בגולן, מפגש קצוות גאוגרפי בק”ש

בני ממב”ע מול צפת, קרית שמונה מול הפועל ב”ש. סופ”ש של כדורגל בליגות הבוגרים יוצא לדרך היום.
סופ”ש של כדורגל בגזרת ליגות הבוגרים בפתח. בשונה מיום שלישי האחרון, שבו ארבע קבוצות הבוגרים שאנו מסקרים שיחקו בארבעה משחקים שונים, הפעם אנחנו ניצבים בפני סופ”ש עם שני משחקים בלבד. הסיבה: בגזרת ליגה ב’ בני טובא א-זנגריה חופשית מפעילות, בני ממב”ע והפועל עירוני צפת ייפגשו על מגרש אחד ועירוני קרית שמונה – הנציגה הבכירה מבין הארבע תארח לקראת צאת השבת את הפועל באר שבע. אז רגע לפני שזה קורה, זרקור לקראת כל אחד מהמשחקים.

נכנסים לסדרה של משחקי בית. שחקני בני ממב”ע




היום בשעה 14:00 ייערך באצטדיון בכפר בוקעאתא המשחק בין בני ממב”ע להפועל עירוני צפת, המשחקות בבית ב’. שחקני ממב”ע חזרו ממשחק החוץ בנהריה עם הפסד 2:1 – שהוריד אותם למקום הלפני אחרון בטבלה. שחקני צפת סיימו בתוצאת שוויון 1:1 אכזרית מבחינתם את המשחק הביתי מול מכבי יפיע, כתוצאה מכך מדורגת הקבוצה במרחק של נקודה מהמקום השני המוביל לפלייאוף העליון, אך אם בני כאבול תנצח את המשחק החסר בהשוואה אליה יגדל הפער לשתי נקודות. ממב”ע תתייצב למשחק ללא הקשר איהם זהוה המוצהב, אך ייתכן שגם שחקנים נוספים לא יעמדו לרשותו של ווג’די אלקיש. בשורות צפת ייעדרו בגין פציעות המגן אופק בן טולילה והחלוץ דור אדרעי. שחקני ההתקפה, בן שמואלי ואיליה זאיקה, בספק למשחק. צפת רוצה להישאר צמודה לצמרת ולשם כך היא צריכה לנצח, ממב”ע רוצה לברוח מהתחתית ולכן כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה רעה עבורה. המשחק יועבר בשידור אינטרנטי ישיר ע”י ענאן עמאשה, בעמוד הפייסבוק של בני ממב”ע

יצליחו לחזור מהגולן עם ניצחון? שחקני הפועל עירוני צפת (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)



מחר (שבת) בשעה 18:45 תארח עירוני קרית שמונה ל”קרב תחתית” של הפלייאוף העליון את הפועל באר שבע. שתי הקבוצות נחלו הפסדים באמצע השבוע – קרית שמונה 2:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת, באר שבע הפסידה 2:1 למ.ס אשדוד. כתוצאה מהתוצאות הללו, קרית שמונה ירדה למקום החמישי והיא מרוחקת כבר 8 נקודות מאשדוד, שמדורגת במקום השלישי המוביל בתום העונה למוקדמות הליגה האירופאית. קרית שמונה מקדימה בשתי נקודות את הפועל באר שבע. אמנם נותרו עוד 27 נקודות בקופה, אך נראה שבשתי הקבוצות המיקוד הוא יותר לעונה הבאה. מה זה אומר על המשחק מחר? שכל האופציות פתוחות. או שנראה משחק אנמי בין שתי קבוצות עייפות או שנראה משחק דינאמי שיניב שערים – כמו בהתמודדויות הקודמות, בהן באר שבע ניצחה בביתה 1:2, בעוד שהמשחק שנערך בקרית שמונה בחודש שעבר הסתיים בתוצאת שוויון 2:2, במשחק שבו קרית שמונה שילמה מחיר יקר על טעויות הנובעות מחוסר ניסיון של השוער הצעיר, נדב זמיר.

עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק ללא שחקן ההתקפה המוצהב, מוחמד שאקר. את מקומו עשוי לתפוס סקו טורה. לא מן הנמנע שעבדאללה חליחל יזכה בחולצת ההרכב, לאור האכזבה מיכולתו של לוסיו מרינאו. באר שבע תחסר את הקשר היהודי-ארגנטינאי, מריאנו בריירו. כמו כן, היא צפויה להתייצב ללא עוד מספר שחקנים פצועים. לבאר שבע הגנה פגיעה ואם הקישור והתקפת קרית שמונה יהיו מרוכזים בפעולות האחרונות – קרית שמונה תהיה בעמדה טובה לניצחון. מנגד, לבאר שבע חלק התקפי שופע בשחקנים מוכשרים – בראשם הקשר הפורטוגלי, ז’וסוואה פקיירה. בחלק הקדמי של באר שבע עשויים להשתלב שניים משחקני קרית שמונה בעבר הלא רחוק – שגיב יחזקאל ורותם חטואל, בן חצור ובוגר מחלקת הנוער של המועדון. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 53.

לבוא משוחררים ולהנות מכדורגל. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)