כדורגל:החלום האירופאי של קרית שמונה מתרחק

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת. בעקבות כך ירדה למקום החמשי. כעת היא רחוקה כבר 8 נקודות מהמקום השלישי.

ערב מאכזב לעירוני קרית שמונה. שלושה ימים אחרי שנענשה על חוסר חדות בפעולה האחרונה ועל החלטת שיפוט מקפחת וסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול מ.ס אשדוד, השלישית בטבלה, נחלה הערב קרית שמונה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת, אותה היא הקדימה בנקודה אחת. קרית שמונה שואפת לסיים את העונה במקום השלישי, שמוביל למוקדמות הליגה האירופאית, אך בעקבות ההפסד הערב ובעקבות ניצחונה של מ.ס אשדוד על הפועל באר שבע, קרית שמונה רחוקה 8 נקודות מהיעד.

עירוני קרית שמונה שילמה מחיר יקר הערב על אנמיות הגנתית במחצית הראשונה, שבה נרשמו יוזמות משני הצדדים. קרית שמונה נענשה בדקה ה-23, ארבע דקות אחרי שרועי קהת ערב לאיבוד כדור של ירדן כהן וסיפק צ’יפ מעל אריק ינקו, השוער המקומי, שהוצל מקו השער ע”י ירדן כהן. מכבי פ”ת יצאה להתקפה מאורגנת היטב, אור אינברום השתלט על כדור קצת לאחר קו האמצע של המגרש, דהר על האגף השמאלי וחדר לרחבה ובעט לרשת של ברטקוש וקבע יתרון 0:1 לזכות מכבי פ”ת. קרית שמונה יזמה מהלכים לכיבוש שערים, יוג’ין האנסה היה קרוב להבקעה בדקה ה-40, אך בתוך תוספת הזמן חוסר מזל משווע גרם לקרית שמונה להוציא כדור שני מהרשת, זאת לאחר שמסירת רוחב של גיא חדידה פגעה בחזה של הקפטן עידן נחמיאס וחדרה לרשתה של קרית שמונה. במחצית השניה האירועים המרכזיים לא היו קשורים לכדורגל ומוטב היו שיימנעו, כאשר שני שחקנים של הקבוצה המארחת הורחקו: בדקה ה-88 היה זה ירדן כהן, לאחר עימות עם דור אלו ואופיר מזרחי, עמוק בתוך תוספת הזמן היה זה ארמנדו קופר – שתיקל בחריפות את דור אלו. בסיום, ניצחון 0:2 לזכות מכבי פ”ת.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן (אמיר בן שמעון – 70), יואב הופמייסטר (סקו טורה – 46), סמואל בראון, רועי קהת (עבדאללה חליחל – 63.), מוחמד שאקר, יוג’ין האנסה, לוסיו מרינאו |(אופיר מזרחי – 73).

לא היום שלהם (צילום: פושקו)