כדורסל נשים: ביד חזקה ובזרוע נטויה

למרות סגל חסר, הצליחה הפועל גליל עליון לנצח 67:69 את הפועל גלבוע מעיינות – ולסיים עם מאזן כמעט מושלם את דרכה בבית הצפוני. מכאן תמשיך הקבוצה למשחקי הפלייאוף העליון.

פועל גליל עליון סיימה עם טעם טוב את דרכה בבית הצפוני של הליגה הלאומית. למרות סגל קצר במיוחד, בשל מכת פציעות של שחקניות דומיננטיות בקבוצה ובראשן ירדן גוט וענבר לברון, הסגל הגלילי עם 6 שחקניות סגל בלבד ום חיזוק מקבוצת הנערות בדמותה של מאיה טירקלטאוב, הצליחה הפועל גליל עליון לנצח במשחק צמוד את הפועל גלבוע מעיינות – שהייתה מוכרחה לנצח, כדי למשחקי רבע גמר הפלייאוף מול קבוצות הבית הדרומי של הליגה הלאומית. עם הקבוצה האורחת הגיעו שתי שחקניות של הגליל מהעונה שעברה, יפית כהן ונועה רודה, בת קיבוץ דפנה, שעברה לגלבוע כדי לשלב כדורסל עם לימודים.

סיימו את הבית המוקדם עם מאזן כמעט מושלם. קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה.



אז מה היה לנו הערב באולם “דנציגר” בקרית שמונה? משחק צמוד מאוד ברוב הדקות. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 16:17 לזכות הגליל, הרבע השני הסתיים ביתרון 30:33, הרבע השלישי הסתיים בתוצאת שוויון 53:53 ואילו מה שעשה את ההבדל במשחק הצמוד הזה היה סל שדה שקלעה שיר רביב בשניות הסיום והעניק לגליל ניצחון 67:69. את הסל ניתן לראות בוידאו בתחתית הכתבה.

את רשימת הקלעיות של הגליל הובילה עמית גור, שחקנית הגלבוע בעונה שעברה, שקלעה 28 נקודות – מהן 6 שלשות במחצית השניה. עוד קלעו בגליל: שיר רביב, אביטל צוובנר ומיקה ביתן – 10 נקודות כ”א, נוי לפושניאנסקי – 9 נקודות, נגה גיא – 2 נקודות.

במוצאי השבת הקרובה תחל הפועל גליל עליון את דרכה בשלב רבע גמר הפלייאוף העליון, בסדרת הטובה משלושה משחקים מול בני יהודה ת”א. המשחק ייערך באולם “דנציגר” בקרית שמונה ויחל בשעה 20:00.