כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

מחזור גדוש במשחקים במחלקות הנוער. זה הזמן להפנות זרקור לעבר קבוצות הגליל והגולן הצעירות ששיחקו ולנציגי האזורים ששיחקו מחוץ לגבולות הגזרה.

יום ראשון הגיע, היום הקלאסי של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר מאמני ושחקני אזורים אלה המשחקים בקבוצות מחוץ לגבולות הגזרה. אז מה בתפריט? שני “שגרירים” שכבשו, קבוצות שניצחו והפסידו לאחר מהפכים ועוד. מתחילים בסקירה.

ניצחו אחה”צ. קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת והמאמן ג’קי מלול

השגרירים

בני בן זקן –
מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 1:5 על עירוני מודיעין, שמותיר אותה בפסגת טבלת לאומית דרום.

נועם יאסו
– קשרה של קבוצת הנוער של מכבי נתניה, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק מול הפועל באר שבע, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, הוחלף בדקה ה-71 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:1 לבני סכנין.

החלוץ גל אלמישלי – שיתארח בקרוב בפינת “ספורטאי השבוע” שלנו, שיחק ב-60 הדקות הראשונות במדי קבוצת הנוער של הפועל עפולה, במשחק ההפסד 3:0 להפועל חיפה.

עוברים למושבה שלנו בקבוצת הנוער של עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי. במשחק ההפסד 2:0 להפועל הרצליה שיחקו שחקני ההגנה הבאים: המגן אביב לוי – שהוחלף בדקה ה-60, אורי ברנזון – שהוחלף בדקה ה-88 ומעיין אורון – שרשם הופעה מלאה.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש שערי שני בתוך ארבעה ימים – הפעם במשחק הניצחון 1:2 על הפועל רעננה, בו רשם הופעה מלאה.

נג’ואן סובח – קשרה של קבוצת נערים א’ של בני סכנין, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:1 על מ.כ חוסן.

נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק מול הפועל ר”ג – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. בשורות חיפה נכנס כמחליף בשלהי המשחק שחקן ההגנה, רן חליווה, ששב מפציעה ארוכה.

אור בן זקן – קשרה ההתקפי של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, רשם הופעה מלאה וכבש את השער שקבע ניצחון 3:6 לזכות קבוצתו במשחק מול בית”ר ת”א/בת ים.

שער ראשון בירוק. אור בן זקן



עירוני קרית שמונה


קבוצת הנוער שוב חזרה לבצורת הבקעות, הפעם במשחק ביתי מול קבוצת התחתית של הפועל ראשון לציון – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0. הקבוצה שומרת על המקום השמיני, המוביל בתום העונה לפלייאוף העליון.

קבוצת נערים א’ הפסידה 4:3 במשחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של הפועל חדרה, שעלתה ליתרון ראשון בדקה ה-8, אך שער של עמית מועלם בדקה ה-30 קבע שוויון 1:1 – שהחזיק מעמד דקה אחת, עד אשר חדרה עלתה שוב ליתרון. בדקה ה-69 שער נוסף שכבש מועלם קבע שוויון 2:2, אך שערים שכבשה חדרה בדקות ה-71 וה-87 ביססו את ניצחונה. שער שכבש מוחמד אבו רומי, בסמוך לסיום המשחק, קבע את תוצאת המשחק, שמותירה את קרית שמונה ביתרון 5 נקודות על פני הקו האדום.

קבוצת נערים ב’ הודחה מפסגת טבלת ארצית צפון – והיא מרוחקת 3 נקודות ממנה כעת, בעקבות הפסד 2:0 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של מכבי צור שלום/קרית ביאליק, שכבשה בחצי הראשון של המחצית השניה את שני שערי הניצחון.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון 0:2 על הפועל כרמיאל. את השערים לזכותה כבשו יואב כראדי (35) וניסן גרין (65).

קבוצת ילדים א’ שומרת על מעמדה כקבוצה המובילה במחוז חוף, בזכות ניצחון 0:4 על הפועל עפולה. את השערים לזכותה כבשו: ריו לגיסימו – צמד, הראל נפתלי ושחקן החיזוק שהגיע מהפועל עירוני צפת – עילאי קלמנטקובסקי.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:5 את הפועל עפולה. כבשו לזכותה: נהוראי אוחנה – צמד,ליעד פסחוב,יועד נגאוקר ורומש גיא.

מה בשנתוני התשיעיות? קבוצת ילדים ג’ הפסידה 1:0 להפועל משגב. קבוצת טרום א’ הפסידה 2:1 לקבוצת המשנה של מכבי חיפה. את השער לזכותה כבש נריה שדה.

שומרים על הפסגה. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער נחלה הפסד 5:1 במשחק מול קבוצת הצמרת של מכבי יפיע. מתין חורשיד כבש לזכות מרום הגליל בדקה ה-39.

קבוצת נערים ב’ שיחקה משחק שני בתוך שלושה ימים. אחרי הניצחון על בני מג’אר הגיע ניצחון 3:5 על בני בית ג’אן – במשחק שבו הייתה מחצית ראשונה עשירה באירועים ליד שני השערים – שבה מרום הגליל חזרה שלוש פעמים מפיגור של שער אחד – בזכות שערים שכבשו נועם אלגלי, אביעד שמקה ועדיאל כמיסה. במחצית השניה צמד שערים שכבש אביעד שמקה חולל מהפך וסלל את דרכה של הקבוצה לניצחון.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ ניצחה 2:3 את המשחק הביתי מול מ.כ מג’דל כרום/שאגור. את השערים לזכותה הבקיעו רפאל ביתן, ליאד סופר וירין אסייג. הקבוצה מקדישה את הניצחון לאורי גואטה, שנפצע במהלך המשחק ופונה לטיפול בבית החולים. מאחלים לשחקן החלמה מהירה.

קבוצת נערים ב’ נחלה מפלה לא נעימה במשחק החוץ מול הפועל דיר חנא, דווקא לאחר שני ניצחונות רצופים, הקבוצה הפסידה 10:1 במשחק מול המוליכה. אוהד שיראוי כבש את השער המצמק בדקה ה-33.

קבוצת ילדים א’ רשמה תוצאת תיקו ראשונה – שוויון 3:3 במשחק מול צעירי סכנין. את השערים לזכות צפת כבשו: נריה חדד – צמד ויהונתן מלכה. שני שחקנים משורות צפת הורחקו במהלך המשחק.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול איחוד בני שפרעם.

קו עליה מרשים. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל



בני ממב”ע

קבוצת הנוער נחלה הפסד ביתי מפתיע 2:1 במשחק מול צעירי טמרה, לאחר שהוליכה 0:1 משער של בשאר רבאח בדקה ה-25. בדקה ה-38 הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון. בדקה ה-44 הורחק משורות ממב”ע דניאל עבדלולי. טמרה חוללה את המהפך בדקה ה-85.

קבוצת נערים ב‘ נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול הפועל כפר כנא. את השער לזכות ממב”ע כבש אייל אבו שהין – שהעלה אותה ליתרון 0:1 בתחילת המחצית השניה.

קבוצת ילדים ג’ נחלה הפסד 3:2 במשחק מול הפועל כרמיאל

מ.כ גליל גולן

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:14 את צעירי עילוט. את השערים לזכותה כבשו: גוני אשכנזי ורוביל שאמס אלדין – שלושער כ”א, ניצן בנישו וג’וד אבו סלאח – צמד כ”א, שערים נוספים כבשו: איתי פלס, אוהד שחם, אלון קרקו ושער עצמי.

כובשים ונהנים. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן