כדורגל: טובא מתחה לדקה את כפר כנא

בני טובא הפסידה 3:1 את משחק החוץ מול צעירי כפר כנא, זאת לאחר שהספיקה להוליך למשך דקה אחת ביתרון 0:1.

בני טובא א-זנגריה, שבאמצע השבוע החולף החמיצה ניצחון במשחק החוץ מול הפועל עראבה – שכבשה שער שוויון דרמטי בשלהי תוספת הזמן של המשחק שהסתיים בשוויון 1:1, חזרה אמש לשחק לאור זרקורים. הקבוצה של פחרי עסקאלה התארחה למשחק חוץ אצל מי שערב המחזור הייתה יחד עם אחווה שעב והפועל כרמיאל אחת משלוש המוליכות של טבלת צפון א’, בעוד שטובא הצליחה להתרחק במעט מהקו האדום, בזכות צבירה של 4 נקודות בשני המשחקים הראשונים תחת הדרכתו של פחרי עסקאלה.

לאחר קצת יותר מחצי שעה של כדורגל ללא שערים, שער שכבש החלוץ המצטיין נא’אל אבו עוואד העלה את טובא ליתרון 0:1 – שהחזיק מעמד בדיוק דקה אחת, עד שהקבוצה המארחת כבשה שער שוויון. במחצית השניה כפר כנא הצליחה להשתלט על המשחק, שער שכבשה בדקה ה-62 יצר מהפך ושער שכבשה בדקה ה-72 ביסס את ניצחונה וסלל את דרכה לניצחון 1:3, כאשר טובא שיחקה ברבע השעה האחרונה עם שוער המשנה, אחמד חוג’יראת, שהחליף את אייל וקראט – שהוחלף בגין פציעה.

לטובא צפוי שבוע עמוס. ביום שלישי תארח הקבוצה לאור זרקורים באצטדיון בצפת את הפועל כרמיאל, בשורותיה משחקים שלושה מבני הגליל העליון – הקשר אהוד מערבי ושחקני ההתקפה, ארד אלבז וסהר דהאן – שששיחק בשורותיה לפני שלוש עונות. 

לא היום שלהם. שחקני טובא במדים האדומים