כדורסל גברים: אבדו בקריות

הפועל גליל עליון הפסידה 101:98 את משחק החוץ מול הפועל עכו/מטה אשר, שנערך בקרית מוצקין.

ערב מאכזב מאוד לקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, שנחלה הפסד 101:98 במשחק החוץ מול הפועל עכו/מטה אשר, שהצליחה לקטוע רצף של ארבעה ניצחונות של שחקני הגליל, למרות היותה הקבוצה עם המאזן הפחות טוב ביותר בליגה. אז נכון, גליל שיחקה גם הערב ללא הגארד הוותיק אנתוני פישר הפצוע בגבו, אך קשה מאוד לנצח במשחק שבו מחמיצים כמעט מחצית מקליעות העונשין (13/24), משחק שבו היריבה קוטפת 18 כדורים חוזרים בהתקפה. שחקני הגליל, שבאמצע השבוע ייצאו למשחק חוץ מאתגר מול עירוני רעננה וביום שישי יארחו את קבוצת הצמרת של הפועל חבל מודיעין, יצטרכו לשנס מותניים ולהיראות הרבה יותר טוב במשחקים הקרובים, אם ברצונה לחזור למסלול הניצחונות.

הפועל גליל עליון נקלעה לערב חלש, מצאה את עצמה ברוב דקות המשחק רודפת אחר הקבוצה מהגליל המערבי, המארחת את משחקיה בקרית מוצקין. הפועל עכו/מטה אשר הייתה הערב נחושה ורעבה הרבה יותר משחקני הגליל, שחקניה היו הרבה יותר ממוקדים ברוב דקות המשחק, ניצלו עד תום ערב שבו שחקני הגליל היו מאוד אנמים ברוב הדקות, הן בהתקפה והן בהגנה. הפועל עכו/מטה אשר, שהוליכה 18:22 בתום הרבע הראשון, קלעה באחוזים אדירים מחוץ לקשת במהלך המחצית הראשונה, שחקני הגליל התקשו לתת מענה ובסיום המחצית הראשונה היתרון של הקבוצה המארחת עמד על 42:54.

ידע משחקים טובים יותר. קנדל אנתוני



גם ברבע השלישי המשיכה אותה מגמה, הקבוצה המארחת גילתה עליונות ואף חצתה את רף 15 נקודות היתרון, שעמד בסיום הרבע השלישי על 69:84. ברבע האחרון של המשחק שחקני הגליל התעשתו, הקשיחו את משחק ההגנה וכרסמו בהדרגה ביתרון של עכו/מטה אשר, אל בדקה האחרונה של המשחק לא היו מספיק ממוקדים, כדי לפחות לכפות הארכה. עומר טל, שהיה במשחקים קודמים האיש החם של הגליל ברגעי ה”מאני טיים” החמיץ שלשה, 24 שניות לתום המשחק, כשהיתרון של הקבוצה המארחת עמד על 95:99. דווקא אלון ספיר, שלקח ריבאונד התקפה, היה זה שהוציא כדור חוץ ברשלנות, דבר שהביא לאיבוד כדור קריטי, ששלח את ניב אוזן לקו העונשין, כדי לקלוע שתי נקודות שלמעשה סללו את דרכה של עכו/מטה אשר לניצחון. שלשה של עומר טל, 9 שניות לסיום המשחק, רק המתיקה את הגלולה המרה – ובסיום, ניצחון 98:101 לזכות הפועל עכו/מטה אשר.

אדריאן יוטר הוביל את רשימת הקלעים עם 29 נקודות. עומר טל, אותו אירחנו לראיון בפינת “ספורטאי החודש“, הוביל את רשימת הקלעים עם 28 נקודות. אלון ספיר קלע 19 נקודות וקנדל אנתוני עם 13 נקודות. יתר הסטטיסטקה המובאת ישירות מאתר איגוד הכדורסל, מתחת לפסקה זו. הקליקו כאן, למעבר לסטטיסטיקה של שתי הקבוצות