כדורגל: אשדוד בלי טעם של עוד

עירוני קרית שמונה לא הצליחה לנצח בפעם השלישית העונה את מ.ס אשדוד. הפעם ההתמודדות הסתיימה בתוצאת שוויון 1:1.

עירוני קרית שמונה החלה את דרכה במשחקי הפלייאוף העליון של ליגת העל עם צבירה של נקודה. הקבוצה של קובי רפואה התארחה אצל מ.ס אשדוד, שמודרכת ע”י ה”אקס” המיתולוגי רן בן שמעון, שמדורגת במקום השלישי בטבלת ליגת העל – מיקום המוביל בתום הליגה להשתלבות במשחקי מוקדמות הליגה האירופאית. היה זה משחק עם אחוזי המרה אדירים של כיבוש שערים ביחס לבעיטות לשער – 3 בעיטות, שני שערים וחלוקת נקודת.

עירוני קרית שמונה, שהתייצבה למשחק בסגל מלא למעט הקשר יואב הופמייסטר וקיוותה לזכות בניצחון שלישי העונה על הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, על מנת לצמק את הפער ממנה לשתי נקודות. בשונה מהמשחקים הקודמים, בהם קרית שמונה כבשה שני שערים וניצחה בזכות ניצול מצבים מקסימלי ומשחק לא מדויק של אשדוד, הפעם היה זה משחק עם הרבה חוסר דיוק משני הצדדים בפעולה האחרונה, אך קרית שמונה יכולה לחוש מאוד מאוכזבת מכך שלא ניצלה משך יותר מ-50 דקות יתרון מספרי וגם מהחלטה לא ברורה של צוות השיפוט למנוע מקרית שמונה בעיטת פנדל שהייתה רואיה לה. 

פתח את הסיבוב עם שער. מוחמד שאקר (צילום: פושקו)



בדקה ה-37 הצליחה קרית שמונה לעלות ליתרון, לוסיו מרינאו חטף כדור וסיפק מסירה מצוינת למוחמד שאקר, שבעט מטווח לא רב לרשתה של אשדוד והעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. בדקה ה-39 עבירה של רועי גורדנה על יוג’ין האנסה הביאה להרחקתו של גורדנה בכרטיס צהוב שני. ממש לפני תום הירידה להפסקת המחצית יוג’ין האנסה לא הצליח לנצל מצב קורץ ביותר, שהרבה יותר קשה להחמיץ מאשר לכבוש, כדי להכפיל את יתרונה של קרית שמונה ולקדם אותה לעבר ניצחון. אותו האנסה לא היה במיטבו גם במחצית השניה והחמיץ ממצב קורץ. בדקה ה-63 זאקריה מוגיס, שחקנה החדש של אשדוד בהופעת בכורה, הרשית בבעיטה חכמה את רשתה של אשדוד וקבע שוויון 1:1. ארבע דקות מאוחר יותר, נגיעת יד של ננאד סבטקוביץ’ ברחבת אשדוד לא תורגמה ע”י השופט וצוות ה-VAR לפסיקה לבעיטת פנדל. החלטה מקפחת מאוד, שייתכן ומנעה מקרית שמונה לעלות ליתרון ואולי לסלול דרך לניצחון. כניסתם לשדה המשחק של אופיר מזרחי ועבדאללה חליחל לא הצליחה להביא את המפנה המיוחל לחלק הקדמי של קרית שמונה. בסיום, שוויון 1:1 די מאכזב לקרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, רועי קהת, סקו טורה (אופיר מזרחי – 70), מוחמד שאקר (גיא בן לולו – 89), לוסיו מרינאו (עבדאללה חליחל – 77) ויוג’ין האנסה.

יש מקום לאכזבה. דז’וגאס ברטקוש ואורי דהן (צילום: פושקו)