כדורגל: פיצי ושריקי כבשו

יאיר שריקי ועמיר (פיצי) אבלס כבשו שערים לזכות קבוצותיהם. סיכום מחזור אמצע השבוע בגזרת “השגרירים”, בכתבה הבאה.

מחזור אמצע השבוע בליגה הלאומית ובליגות הנמוכות מאחורינו. רגע לפני שיוצא לדרך מחזור סופ”ש – זה הזמן שלנו להפנות זרקור לעבר “השגרירים” – כדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה. לשמחתנו, שניים מהם מצאו את עצמם גם בצד שכבש שערים. מתחילים בסקירה.

ליגה לאומית

דניאל טויזר –
מגינה של הפועל רעננה רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:1 להפועל נוף הגליל.

נאור עבודי – קשרה של הפועל אום אל פאחם, חזר מפציעה ממושכת ועלה כמחליף בדקה ה-67 של המשחק מול הפועל פ”ת, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

בר הלל – בלם קבוצת הצמרת של הפועל איכסאל, הוחלף בדקה ה-74 של משחק החוץ מול הפועל ראשון לציון – שהסתיים בניצחון 1:2 לזכות הקבוצה המארחת.

ליגה א’

עמיר (פיצי) אבלס, קשרה של הפועל הרצליה, כבש בדקה ה-59 שער שסייע לקבוצתו לסיים את ההתמודדות מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק בתוצאת שוויון 2:2.

טל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, נכנס כמחליף בדקה ה-63 למשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את ההתמודדות מול מ.ס טירה.

אופיר טקיאר – קשרה של מכבי עירוני אשדוד, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 לקביליו יפו.

שני שערים בחודש אחד. עמיר (פיצי) אבלס (צילום: אתר דאבל פס)

ליגה ב’

שחקני ההתקפה של הפועל כרמיאל, ארד אלבז וסהר דהן, רשמו הופעה מלאה במשחק ההפסד 5:1 לצעירי כפר כנא. דהאן אף כבש את השער לזכות כרמיאל בדקה ה-58. היה זה שערו השני העונה. בעקבות התוצאה נוצר משולש תלת ראשי בפסגת בית א’ של מחוז צפון א’, בו שותפות הפועל כרמיאל, צעירי כפר כנא ואחווה שעב.

יזאן מרעי – קשרה של מכבי נוג’ידאת, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:2 על איחוד בני בקה.

ליגה ג’

קבוצת הצמרת של בני בענה ניצחה 0:3 במפגש הקצוות את מ.כ אבירי הצפון. יאיר שריקי, בהופעתו השניה, כבש שער בכורה במדי בענה בדקה ה-40 בבעיטת פנדל. שריקי הוחלף בדקה ה-87, בשונה מהקשר אור בן סימון – שרשם הופעה מלאה.

אליאב מלכה – בלם הפועל שלומי, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו – 4:1 מול הפועל נחף.

שער ראשון במדי בני בענה. יאיר שריקי (צילום: מיקי אלקובי)