כדורגל: פותחים סיבוב שני בליגה ב’

שלוש הנציגות שלנו בליגה ב’ יתייצבו למשחקים בסופ”ש הקרוב. זרקור לעבר המשחקים בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל בליגה ב’ בפתח, זמן טוב להפנות זרקור לעבר שלוש הנציגות שלנו במחוז צפון א’: בני טובא מבית א’ ושתי הנציגות מבית ב’ – בני ממב”ע והפועל עירוני צפת, ששיחקו ביום שלישי האחרון במחזור אמצע השבוע. שלוש הקבוצות פותחות סיבוב שני. הנציגות מבית ב’ ישחקו היום (שישי) ואילו הנציגה מבית א’ תשחק במוצאי השבת. לשלוש הקבוצות מצפה משחק גם באמצע השבוע הקרוב.

ראשונה לשחק תהיה זו הפועל עירוני צפת, שתתארח בשעה 14:00 אצל בני כאבול. צפת ניצחה באמצע השבוע 0:5 את מ.כ אלנהדה נצרת, נועלת הטבלה, כתוצאה מכך היא מדורגת במקום הרביעי בטבלה ומרוחקת שתי נקודות מהמקום השני, המוביל לפלייאוף העליון, שאותו מאיישת בני כאבול – בשורותיה שיחק בעבר הלא רחוק אסף פחימה, קשר צפת. הקבוצה של איציק בוזורגי לא בונה על היאבקות על עליית ליגה, אך לאחר שבמחזור הראשון זכתה בניצחון דרמטי 0:1 על כאבול, היא תקווה לעשות זאת שוב גם הפעם.

יצליחו להיצמד לצמרת הגבוהה? הפועל עירוני צפת (צילום: מאיר ינקו – עיתון “חדש בגליל”)



בני ממב”ע תארח בשעה 16:30 את אחווה כפר מנדא. ההפסד שנחלה ממב”ע במשחק החוץ מול אחי עכו הוריד אותה למקום הלפני אחרון בבית, דבר שעלול להציב אותה במאבקי הישרדות בתום שלב הבתים. אחווה כפר מנדא מדורגת במקום החמישי ומקדימה את ממב”ע בחמש נקודות. ממב”ע זכתה בנקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים והיא תידרש למשחק הגנה משופר, כדי לזכות בנקודות במשחק מול קבוצה שניצחה אותה 1:2 בסיבוב הראשון ומגיעה לגולן אחרי שצברה 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים.

רוצים לקטוע את המומנטום השלילי. בני ממב”ע



בני טובא א-זנגריה תתארח במוצאי השבת הקרובה, בשעה 20:00 מול צעירי כפר כנא – שמוליכה את הטבלה יחד עם הפועל כרמיאל ואחווה שעב. בטובא מעודדים מצבירה של 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים תחת הדרכתו של פחרי עסקאלה, למרות האכזבה מהשער שספגה הקבוצה בסמוך לסיום המשחק מול עראבה. טובא תפגוש קבוצה שבאמצע השבוע האחרון ניצחה 1:5 את הפועל כרמיאל, קבוצה שטרם הפסידה העונה. במשחק הראשון נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1. בטובא ישמחו לתוצאה כזו שוב. בכפר כנא – לא. 

ישמחו לחזור עם נקודה לביתם. שחקני בני טובא