כדורגל: סיכום משחקי מחלקות הנוער ומבט למשחקי סופ”ש

שבוע גדוש בכדורגל בגזרת מחלקות הנוער. סיכום המשחקים שנערכו ומבט למשחקי סופ”ש, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים בכתבה משולבת על משחקי השבוע בגזרת מחלקות הנוער ובהפניית זרקור לעבר המשחקים שייערכו בסופ”ש הקרוב – כשלצד הצלחות של קבוצות מהאזור יש הצלחה מרשימה של שחקני האזור המשחקים מחוץ לגליל העליון והגולן. כל מה שצריך לדעת על השבוע שעבר על קבוצות ממחלקות הנוער של עירוני קרית שמונה, בני ממב”ע, הפועל מרום הגליל, הפועל עירוני צפת ולקראת משחקים של קבוצות מחלקות הנוער הללו בימים הקרובים וכן של מחלקות הנוער, שקבוצותיהן לא שיחקו השבוע, תוכלו למצוא בכתבה זו.


השגרירים

מתחילים בליגת העל לנוער. נועם יאסו – קשרה הצפתי של מכבי נתניה, שב מפציעה ממושכת ועלה כמחליף בדקה ה-63 של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 5:3 למ.ס אשדוד.

ישי בוזורגי (קרית שמונה) חלוץ הפועל נוף הגליל, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:2 על הפועל ר”ג.

עוברים לליגה הלאומית לנוער, תגידו מברוק לגל אלמישלי (קרית שמונה), חלוץ הפועל עפולה, שכבש שער ראשון העונה, זאת לאחר שעלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה של המשחק מול הפועל איכסאל. שער שכבש לאחר דקה השווה את התוצאה ל-1:1. המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי (קצרין), זכתה בנקודת ליגה במשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של הפועל עכו, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה שלושה שחקני הגנה יוצאי עירוני קרית שמונה: אביב לוי (קצרין), אורי ברנזון (צפת) ומעיין אורון (כפר בלום).

עוברים לשנתון נערים א’: עידו אלמישלי (דפנה), שחקן ההתקפה של קבוצת הצמרת של מכבי חיפה מליגת העל, כבש שער בדקה ה-60 את השער שקבע את תוצאת המשחק מול הפועל חדרה, ניצחון 0:2 לזכות חדרה. עידו אלמישלי הוחלף בדקה ה-65.

עוברים לליגה הארצית של שנתון נערים א’. נג’ואן סובח (מג’דל שאמס), קשרה של קבוצת הצמרת של בני סכנין, עלה כמחליף בדקה ה-64 במשחק הניצחון 0:2 על הפועל הרצליה, בו התכבד בכיבוש שער הניצחון בדקה ה-88.

גם בשנתון נערים ג’ יש לנו כובש. נועם שמש – שחקן ההתקפה הצפתי של מכבי חיפה, כבש שער במשחק הניצחון 1:4 על סקציה נס ציונה.

שער ניצחון. עידו אלמישלי

עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
שברה בצורה של שלושה משחקים ללא הבקעות בהם צברה נקודה אחת, כשהצליחה לחזור מהבירה עם ניצחון 1:2 על בית”ר ירושלים, בשורותיה רשם הופעה מלאה הקשר האחורי של קבוצת הבוגרים, אביאל זרגרי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת שערים שכבשו שחף ספיר בדקה ה-53 ומוסטפא אבו אל היג’א בדקה ה-61 העניקו לקרית שמונה יתרון 1:2. בדקה ה-77 הקבוצה המארחת כבשה את השער שקבע את תוצאת המשחק. הניצחון מציב את קרית שמונה במקום השמיני, שמוביל בתום העונה לפלייאוף העליון. בשבת הקרובה תארח הקבוצה במגרש הסינטטי את הפועל ראשון לציון – שאותה היא מקדימה ב-6 נקודות.

קבוצת נערים א’, שצברה את רוב נקודותיה בבית, מעדה במשחק הביתי מול הפועל קטמון ירושלים – שעד ליום שלישי האחרון צברה שתי נקודות והפסידה בכל יתר משחקיה. קטמון הגיעה ישירות מהבירה ונתקעה בפקקי תנועה – דבר שגרם לדחיית המשחק. קטמון ערכה חימום של עשר דקות ועלתה לשחק. למרות זאת, קרית שמונה לא הצליחה לזכות בניצחון, שהיה מציב אותה במרכז הטבלה ובמרחק 8 נקודות מהקו האדום. שער שכבש מוחמד אבו רומי העניק לקרית שמונה יתרון 0:1 בדקה ה-34, אך במחצית השניה שערים שכבש שחקן התקפה של הקבוצה מהבירה בדקה ה-47 וה-81 חוללו מהפך והעניקו לקטמון ניצחון 1:2. קרית שמונה תתארח בשבת הקרובה, בשעה 13:00, אצל קבוצת מרכז הטבלה של הפועל חדרה. הפסד עלול לסבך את קרית שמונה במאבקי תחתית.

קבוצת נערים ב’ שמרה על המקום הראשון בטבלת ארצית צפון, בזכות ניצחון ביתי 1:3 על קבוצת התחתית העיקשת של עליה כפר סבא. שער של עומר תמיר העניק לקרית שמונה יתרון 0:1 בדקה ה-24, אך שער שכבשה הקבוצה האורחת בתחילת המחצית השניה קבע שוויון 1:1. שערים שכבשו בחמש הדקות האחרונות ינאי משה וג’ואן חלבי השאירו את הנקודות בקרית שמונה. בשבת הקרובה תתארח הקבוצה, בשעה 11:00, אצל השלישית בטבלה, מכבי צור שלום/קרית ביאליק – שאותה היא מקדימה בשתי נקודות בלבד.

קבוצת נערים ג’ שומרת על המקום הראשון בטבלת מחוז חוף, בזכות יחס שערים עדיף על הפועל איכסאל ומכבי אחי נצרת, זאת לאחר ניצחון 0:6 במשחק החוץ מול נועלת הטבלה, מכבי נהריה, לאחר שכבשה שלושה שערים בכל מחצית. במחצית הראשונה צמד שערים של ראמי בטחיש ובין לבין כבש שער שלו קרני. במחצית השניה כבשו ליאם אלוק ואוסאמה עבדל רחמן, בין לבין נכבש שער עצמי. ביום שישי תארח הקבוצה במגרש הסינטטי, בשעה 14:30, את הפועל כרמיאל – שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה.

קבוצת טרום א‘ (שנתון 2010) נחלה הפסד ביתי 2:1 במשחק מול מכבי חיפה, שמורכבת משחקנים ילידי שנתון 2011.  את השער לזכות קרית שמונה כבש נריה שדה.

יתר משחקי קבוצות מחלקת הנוער לסופ”ש הקרוב:

שישי, 11:00, משגב: קבוצת ילדים ג’ תתארח אצל הפועל משגב.

שבת, 11:00, הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים א’ תארח את הפועל עפולה למשחק מסקרן.

שבת, 14:30, הסינטטי בעפולה: קבוצת ילדים ב’ תתארח אצל הפועל עפולה.

ניצחון מרשים בבירה. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער קיימה משחק ביתי שני במגרש החדיש בריחנייה, אך למזלה הרע ספגה הפסד 5:1 מסקציה מעלות – והיא מוצאת את עצמה בתחתית טבלת צפון 1. הקבוצה ספגה חמישה שערים בתוך 33 דקות. בדקה ה-35 כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק תומר פורדו. ביום שישי, בשעה 13:00, מצפה למרום הגליל אתגר בדמות משחק חוץ מול מוליכת הטבלה, מכבי יפיע.

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון שלישי העונה – 1:2 על קבוצת התחתית של בני מג’אר, במשחק הביתי הראשון במגרש בריחנייה. צמד מהיר של אביעד שמקה העניק למרום הגליל יתרון 0:2 כבר בדקה ה-12. הקבוצה האורחת כבשה שער מצמק בדקה ה-24. מרום הגליל מדורגת במרכז טבלת מחוז צפון – והיא תקווה ביום שישי, לנצח את משחק החוץ מול בני בית ג’אן, שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות, כדי לחזק עמדות בטבלת מחוז צפון. המשחק ייצא לדרך בשעה 12:00, במגרש בכפר בענה.

מתקדמים בהדרגה. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל



הפועל עירוני צפת


קבוצת נערים ב’ המשיכה את הפורמה הטובה וחיזקה עמדות במרכז טבלת הצפון, בזכות ניצחון ביתי 3:5 על קבוצת התחתית של בני בית ג’אן, שהוליכה ראשונה כבר בדקה ה-3, אך עד לתום המחצית הראשונה יצרה צפת מהפך בזכות שלושער שכבש אושר ולעל – שהוסיף עוד צמד שערים במחצית השניה וסיים את המשחק עם חמישה שערים. הקבוצה האורחת כבשה שערים מצמקים בשלהי המשחק. ביום שישי צפת תתארח, בשעה 12:00, אצל המוליכה – הפועל דיר חנא.

משחקי המחזור הקרוב:

קבוצת נערים א’ תארח ביום ראשון, בשעה 16:00, למשחק מרכז טבלה את איחוד מג’דל כרום.

קבוצת ילדים א’ תארח ביום שישי, בשעה 16:00, את צעירי סכנין.

קבוצת ילדים ב’ תתארח ביום שישי, בשעה 12:00, אצל איחוד בני שפרעם.

עלו על הגל. קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת





בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ שומרת על המקום השני בטבלת הצפון, כשהיא מרוחקת שתי נקודות מהפסגה – בזכות ניצחון 0:4 על הפועל עראבה, לאחר שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה משער שכבש אייל אבו שהין. במחצית השניה שערים שכבשו ליית אבו סלאח, ניל פח’ר אלדין ובהא איברהים סגרו עניין. ביום שישי תתארח הקבוצה בשעה 16:30 אצל הפועל כפר כנא, שאותה היא מקדימה ב-6 נקודות.

משחקי סופ”ש:

הצגה כפולה במגרש בבוקעאתא: בשעה 11:00 קבוצת ילדים ג’ תארח את הפועל כרמיאל. בשעה 14:00 קבוצת הנוער, שמרוחקת 3 נקודות מהמקום השני – המובילה להעפלה לליגה הלאומית, תארח את קבוצת התחתית של צעירי טמרה.

קבוצת ילדים א’ תתארח ביום שישי, בשעה 16:30, אצל אחווה כפר מנדא.


משחקי נוספים במחלקות הנוער השונות:

שבת, 12:00, כפר בלום: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את צעירי עילוט.

שני, 16:30, אעבלין: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל איחוד אעבלין.

חוזרים לפעילות אחרי טורניר מאתגר בחיפה. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון