כדורגל: צעירים בפעולה לא רק בסופ”ש

מקבץ של משחקי גביע ומשחקי ליגה בגזרת מחלקות הנוער נערכו השבוע. זמן לסיכומים בכתבה הבאה.

השבוע הראשון של חופשת חג הפסח הוקדשה בגזרת מחלקות הנוער לקיום משחקי השלמה בחלק מהליגות ולקיום משחקים במסגרת גביע המדינה. בכתבה זו נביא לכם הכל מהכל – ובה ניתן זרקור לעבר כל קבוצות הגליל העליון והגולן ששיחקו.

בני ממב”ע

קבוצת הנוער שמדורגת בצמרת טבלת ארצית צפון. הקבוצה מהגולן אירחה אתמול באצטדיון בכפר בוקעאתא את מכבי שוהם – שמדורגת בצמרת ארצית דרום. את שוהם מאמן כדורגלן העבר עופר שטרית. היה זה משחק מאוד צמוד, שהוכרע משער שהבקיע במחצית הראשונה עאמר ספדי, שסלל את דרכה של הקבוצה מהגולן לניצחון 0:1 ולהעפלה לשלב 32 הגדולות.

הישג מרשים. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים א’, שאירחה ביום רביעי את בית”ר נורדיה ירושלים – מוליכת טבלת מחוז מרכז, שהגיעה למשחק ללא שלושה שחקני הרכב ובנסיעה ישירה מהבירה, כל זאת יומיים לאחר משחק ליגה. למרות הבדל שתי הליגות, נורדיה נתנה פייט מרשים במחצית הראשונה – בה קרית שמונה הוליכה 0:1 משער של רועי קסטן בדקה ה-8, שהחזיק מעמד 5 דקות עד אשר נורדיה כבש שער שוויון. בדקה ה-40 שער שכבש אוהד לוי העניק לקרית שמונה יתרון 1:2. במחצית השניה צמד שערים שכבש מוחמד אבו רומי העניקו לקרית שמונה ניצחון 1:4 והעפלה לשלב שמינית הגמר.

קודם לכן, הודחו במגרש הסיננטי קבוצות נערים ב’ ונערים ג’ במשחקים מול קבוצות מהטובות בארץ. קבוצת נערים ב’ – מוליכת טבלת ארצית צפון, ספגה הפסד 6:0 ממכבי פ”ת – מוליכת טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים ג’ הספיקה להוליך כבר בדקה הראשונה של המשחק מול מכבי ת”א, בזכות שער מהיר שכבש ליאם אלוק, אך עד לסיום המחצית הראשונה מכבי ת”א – שנחשבת לאחת מהקבוצות הטובות בארץ, כבשה שער שוויון ובמחצית השניה ארבעה שערים נוספים, שיצרו מהפך וסללו את דרכה לניצחון 1:5.

אם לא די בכך, קבוצת הנוער מתחילה לאבד גובה, לאחר שנחלה אתמול הפסד 2:0 במשחק הליגה מול מכבי חיפה, המוליכה ואלופת המדינה, שכבשה את שני השערים במהלך המחצית השניה. לקרית שמונה היה זה משחק ליגה שלישי ברציפות מאז החזרה מהפגרה, שבו הקבוצה לא הצליחה לכבוש שער.

היחידים מקרב קבוצות הנערים, שהעפילו לשמינית הגמר. קבוצת נערים א’ של קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



הפועל עירוני צפת

עוברים לקבוצות הנערים של הפועל עירוני צפת. קבוצת נערים א’, שמשלבת בתוכה גם שחקנים מקבוצת נערים ב’, זכתה ביום שני שלישי העונה – 1:4 על צעירי סכנין, שהוליכה 1:0 במחצית הראשונה, אך במחצית השניה שערים שכבשו דוד ביטון, צמד של אוראל פלס ושער של אושר ולעל, העניקו לצפת ניצחון מרשים.

שבוע עמוס עם שלושה משחקים לקבוצת נערים ב’, שנחלה בתחילת השבוע הפסד 6:3 במשחק החוץ מול בני מג’אר, בו הוליכה 1:2 במחצית. את השערים כבשו לזכותה: נועם אלקיים, יובל נוטה ואושר ולעל. ביום רביעי זכתה הקבוצה בניצחון 0:1 על צעירי כפר כנא, משער שכבש נועם אלקיים. היום זכתה הקבוצה בניצחון 1:6 על צעירי סכנין. אושר הלל ונועם אלקיים כבשו צמד כ”א, דניאל פרנקו ויובל נוטה כבשו שער אחד כ”א.

יצאו לחג עם חיוך. קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת



הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל זכתה ביום רביעי בניצחון ראשון העונה – 1:6 על אחי ביר אל מכסור. אביעד שמקה כבש חמישה שערים, בין לבין הבקיע אופק ארביב בן ה-14 שער. ביר אל מכסור כבשה שער מצמק בדקה ה-49.

קבוצת הנוער נחלה היום הפסד 2:1 במשחק החוץ מול בית”ר כפר כנא. הוד אוטמזגין כבש את השער לזכום מרום הגליל, שלטענתה הייתה זכאית לשער נוסף שכבש אוטמזגין אך נפסל בטענה לא מוצדקת ע”י השופט.


השגרירים

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 של קבוצתו מול מכבי נתניה, במסגרת גביע המדינה.

נג’ואן סובח – קשרה של קבוצת נערים א’ של בני סכנין, הוחלף בדקה ה-59 של משחק הגביע בו קבוצתו ניצחה 0:1 את הפועל מרמורק רחובות.

ניצחון ראשון העונה. קבוצת נערים א’ של מרום הגליל