כדורגל: משחקים, שינוים בסגל ומה שביניהם בקבוצות ליגה ב’

בני טובא חזרה משעב עם נקודה אחת, בני ממב”ע הפסידה בשפרעם. שתי הקבוצות וצפת ערכו שינוים בסגליהן. על כך בכתבה הבאה.

יום של מחזור חלקי בגזרת מחוז צפון א’ של ליגה ב’. שתיים משלוש הנציגות שלנו בליגה זו, בני טובא – מבית א’ ובני ממב”ע מבית ב’, נטלו אתמול חלק במשחקי ליגה. שתי הקבוצות וגם הפועל עירוני צפת ערכו שינויים בסגליהן. בכתבה זו אנו מביאים את הפרטים.

בני ממב”ע, שמשחקת בבית ב’ יחד עם הפועל עירוני צפת, שהתייצבה בשעת צוהריים מאוחרת למשחק חוץ מול המוליכה, איחוד בני שפרעם – בשורותיה משחק הקשר עלי חטיב והחלוץ פיראס מוגרבי, הזכורים מימיהם בליגת העל. שפרעם התייצבה למשחק אחרי ניצחון 2:4 בצפת והמשיכה את הפורמה המוצלחת גם במשחק מול הקבוצה מהגולן. כבר בדקה ה-12 שפרעם עלתה ליתרון 0:1, לאחר שנפסקה לזכותה בעיטת פנדל – שאותה תרגם עלי חטיב לשער. לטענת אנשי ממב”ע, הייתה זו פסיקה לא נכונה. ממב”ע גילתה יוזמה התקפית, שלא תורגמה לשערים. במחצית השניה ממב”ע המשיכה בניסיונות ההתקפיים, לטענת אנשיה היא קופחה ע”י שופט המשחק, שלא שרק לשתי בעיטות פנדל שהגיעו לה. בדקה ה-70 הצליחה שפרעם לכבוש את השער השני ולבסס ניצחון 0:2. ההפסד מציב את ממב”ע במקום השישי מבין תשע קבוצות.

קיוו לתוצאה אחרת. שחקני בני ממב”ע



בני טובא אירחה בשעת ערב מאוחרת את אחווה שעב, באצטדיון החדש בצפת. היה זה משחק הבכורה של המאמן פחרי עסקאלה – ששב לאימון הקבוצה, אחרי שלפני שנתיים הוביל אותה להעפלה לליגה ב’. טובא התייצבה למשחק, כשהיא מדורגת במקום ה-6 מבין 9 קבוצות בבית א’, בעוד ששעב התייצבה למשחק כשהיא מדורגת במקום השני בטבלה. טובא עמדה בפני יממה שבה ערכה רענון בסגלה, שחררה מספר שחקני הגנה וקישור שהגיעו בעקבותיו של המאמן שהחל את העונה איתן פחימה – וקלטה שלושה שחקנים חדשים.  היה זה משחק קצבי משני הצדדים. כבר לאחר 10 דקות שעב עלתה ליתרון 0:1 בזכות נגיחה לאחר הגבהת קרן, אך כעבור 10 דקות כדור עומק שנשלח לנאיל אבו עוואד הוביל את השחקן לפריצה לרחבת שעב, שהסתיימה בבעיטה שטוחה לרשתה של שעב – שוויון 1:1. בדקה ה-60 כדור ארוך שנשלח מהגנת שעב מצא חלוץ מקומי, שבעט מתוך הרחבה לרשתה של טובא והעלה את קבוצתו ליתרון 1:2. בדקה ה-85 בעיטה חופשית מחוץ לרחבה מרגלי שחקן טובא נהדפה ע”י שוערה של שעב, הבלם אור דרעי עט על הכדור החוזר ודחק את הכדור לרשתה של שעב וקבע את תוצאת המשחק – שוויון 2:2.

הפועל עירוני צפת אמנם לא שיחקה אמש, אך היה זה יום של החתמות – שהחל בהחתמתו של הקשר אסף פחימה והסתיים בהחתמה של שלושה שחקנים צעירים עם אוריינטציה הגנתית: רועי העצני – בלם בוגר קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל ושני שחקנים שהחלו את העונה בבני טובא: דולב דדון – מגן/שחקן כנף בצד שמאל, נאור בן עמי – מגן ימני ובלם.  

הופעת בכורה די טובה. פחרי עסקאלה במשחק אמש (צילום: פייסבוק הפועל טובא)