כדורסל: גברים ונשים בשלושה מוקדים

קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון וקבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת יתייצבו הערב למשחקי ליגה מאתגרים. כל מה שצריך לדעת לקראתם, בכתבה הבאה.

רביעי של כדורסל בפתח. קבוצות הגברים והנשים של הפועל גליל עליון וקבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת יתייצבו הערב ומחר למשחקים ליגה חשובים במסגרות הליגות שאליהן הן שייכות. המשחקים יועברו בשידורים ישירים באמצעות האינטרנט, כניסה  חופשית תינתן לעומדים בתנאי התו הירוק. מתחילים בסקירה.

כדורסל נשים: חוזרות הביתה, חוזרות לנצח?

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון מוליכה בבטחה את הבית הצפוני של הליגה הלאומית, אך ביום שני מאזנה נסדק, זאת לאחר שנחלה הפסד ראשון העונה – 55:48 במשחק החוץ מול הפועל מג’דל כרום. הערב, בשעה 18:30, באולם “דנציגר” בקרית שמונה, תארח הקבוצה של זיו ברתנא את אליצור עירוני נתניה, שמדורגת במקום השני בטבלה. המאזן של הגליל עומד על 10 ניצחונות והפסד אחד, בעוד שהמאזן של נתניה עומד על 8 ניצחונות ו-2 הפסדים – מהם 79:39 לגליל במשחק הראשון. שחקניות הגליל יקוו להתגבר על העומס שנוצר להן עם שני משחקים אחרי כמעט שבועיים ללא משחקי ליגה, בעוד שנתניה מגיעה למשחק, שישה ימים לאחר שניצחה במשחק טעון במיוחד 45:47 את מג’דל כרום. שחקניות הגליל פייבוריטיות למשחק, אך אין מקום לשאנננות, שכן היא עלולה לעלות ביוקר. שידור ישיר של המשחק יועבר בעמוד הפייסבוק של הקבוצה גליל עליון – כדורסל נשים

זמן טוב לחזור ולנצח. שחקניות קבוצת הנשים, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה



כדורסל גברים: מבצע חדרה יוצא לדרך

מ.ס “דניאל” צפת תתייצב מחר למשחק שני בתוך ארבעה ימים. אחרי שניצחה ביום ראשון 81:90 את משחק החוץ מול מכבי קרית ביאליק, תתארח הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש, בשעה 20:00, למשחק חוץ מול מכבי חדרה, שבמוצאי השבת האחרונה זכתה בניצחון ליגה שני ברציפות – 78:89 ביתי בדרבי האזורי מול הפועל עמק חפר. צפת מקדימה את חדרה בארבע נקודות ומשחק עודף, שתי הקבוצות ייפגשו למשחק ליגה נוסף ביום שלישי הבא בצפת. הקבוצה מעיר המקובלים מוצאת את עצמה בסיטואציה לא נוחה. הטבלה המבולגנת מקשה לחשב את סיכויי של צפת, שמאזנה עומד על 4-9, כשהיא מרוחקת 4 נקודות ומשחק חסר מהפועל כפר סבא – שהפסידה פעמיים ב-12 משחקים ומוצאת את מגדל העמק עם מאזן של הפסד אחד בעשרה משחקים. בצפת יודעים, שכדי להישאר בתמונת הזכייה באליפות הליגה הארצית והעליה לליגה הלאומית, הם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד. בשני המשחקים הקרובים מצפה לצפת קבוצה צעירה ואנרגטית, שלא תעשה לה חיים קלים. שידור ישיר יועבר בעמוד הפייסבוק מ.ס “דניאל” צפת

דריכות מתבקשת. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והניהולי של המועדון ושל העיר



כדורסל גברים: לחזור מהשרון עם טעם של עוד

בשעה 19:00 תתארח קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון אצל מכבי הוד השרון, שלפני כחודש ניצחה 70:79 בכפר בלום – וביום ראשון זכתה בניצחון 72:75 על עירוני ר”ג. הפועל גליל עליון מגיעה שבוע לאחר שזכתה בניצחון דחוק 83:88 על מכבי רעננה. היה זה משחק בכורה מצוין לשחקן הפנים, אדריאן יוטר, שסיפק 17 נקודות ו-14 ריבאונדים. לגליל עליון מאזן של 7-11, שנחשב למאזן הרביעי בטיבו בליגה, בעוד שלהוד השרון מאזן הפוך והוא נחשב ל-12 בטיבו בליגה.


בהפועל גליל עליון יחזור לפעילות מבצעית הסנטר גבי צ’אצ’שוילי, שנעדר בגין פציעה מהמשחק האחרון. יחד עם אדריאן יוטר הם ירכיבו קו קדמי, שיצטרך לתת פייט באזור הצבע ומתחת לסלים בעיקר לסמארדו סמואלס – הסנטר של הוד השרון, שמעמיד ממוצע של 15.3 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק. לגארדים הגליליים ולאלון ספיר תהיה משימה להצר את צעדיהם של הגארד אקסביר מון – שמעמיד ממוצע של 21.4 נקודות ו-6.4 ריבואנדים למשחק, והגארד/פורוורד הראל דדון – שמעמיד ממוצע של 9.2 נקודות למשחק ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

במשחק הקודם בין הקבוצות שתיהן היו רעות מחוץ לקשת – במקרה של גליל, קבוצה שלרוב קולעת באחוזים גבוהים מחוץ לקשת, זה היה לה לרועץ. גליל קלעה 42 אחוזים מתוך הבקבוק, הוד השרון קלעה 58 אחוזים. כדי לנצח הערב, שחקני הגליל יצטרכו להיות הרבה יותר מפוקסים. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל .

ריכוז מקסימלי דרוש כדי לנצח. שחקני הגליל והצוות המקצועי