רוגבי: שביט לב ודניאל שמשון מככבים בדובאי

השבוע שביט לב ודניאל שמשון, שני שחקנים מקבוצת הרוגבי של אריות הגליל העליון המריאו יחד עם הנבחרת הלאומית למשחק אימון בדובאי. משם, הם ימשיכו למחנה אימונים בדרום אפריקה אלופת העולם בענף הרוגבי. אכן גאווה מקומית גדולה.

ענף הרוגבי איכשהו תמיד נשאר בכותרות. יש משחקים, יש קבוצת ילדים חדשה, יש קבוצות נשים ובוגרים נהדרות ומה עוד? שני נציגים בנבחרת הלאומית. לראשונה, יצאה הנבחרת הלאומית למשחק אימונים בדובאי. ראשי הנבחרת הלאומית הבינו שעל מנת לייצר בעיטות המרה איכותיות ונקודות טריי, חייבים לקחת כמה שחקנים מהגליל העליון, שידועים עם מחלקת רוגבי משובחת ומיוחדת. דניאל שמשון (קיבוץ מנרה) ושביט לב (קיבוץ מעין ברוך), הם צמד השחקנים המשובחים שיצאו עם הנבחרת למשחק האימון המיוחד והם בטוח תורמים רבות, הן במגרש והן מחוצה לו. לאחר משחק האימון ימשיכו השניים עם הנבחרת למחנה אימונים מיוחד ומשובח בדרום אפריקה. דרום אפריקה היא אלופת העולם בענף הרוגבי ולהגיע לשם זה מרגש ומיוחד.

נרגשים לפני ההמראה לדובאי. דמיאל שמשון (מימין) ושביט לב

גאווה גלילית על אדמת דובאי

ובינתיים, הצעירים לא עוצרים לרגע. ברגע שהתחילה החופשה מבתי הספר קיבוצים רבים החלו לקיים פעילות טאג רוגבי עם מחלקת הרוגבי בעמותת הספורט. יניב גרטי הכל יכול לא עוצר לרגע ויגיע לכל קיבוץ שירצה בכך. רוצים אותו גם אצלכם?? דברו איתו. פרטי ההתקשרות נמצאים באתר המועצה האזורית הגליל העליון.

פעילות טאג רוגבי שהתקיימה השבוע באיילת השחר