כדורסל גברים: צפת פתחה את השבוע ברגל ימין


מ.ס “דניאל” צפת עם ניצחון נוסף – הפעם 81:90 על קבוצת התחתית העיקשת של מכבי קרית ביאליק.

מ.ס “דניאל” צפת פתחה ברגל ימין שבוע מאתגר עם שני משחקי ליגה בהפרש של ארבעה ימים. הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש התארחה הערב אצל קבוצת התחתית של מכבי קרית ביאליק, כשהיא מרוחקת 6 נקודות ושני משחקים חסרים מפסגת הטבלה ושתי נקודות ושני משחקים חסרים מהמקום השני. הקבוצה מהקריות מתבססת על סגל צעיר ובראשו אילן נניקשוילי בן ה-41. לסגלה עבר לאחרונה  משורות צפת, הסנטר -אלי שיפטון, שלא שיחק הערב. קרית ביאליק מוצאת את עצמה בחלק התחתון של הטבלה, אך בהחלט מדובר בקבוצה מוכשרת ועיקשת.

משך שלושת הרבעים הראשונים הקבוצה המארחת הייתה הדומיננטית מבין השתיים וצעדה ביתרון בכל אחד משלושת סיומי הרבעים: בתום הרבע הראשון יתרונה של ביאליק עמד על 23:24, ברבע השני יתרונה עמד על 38:45 וברבע השלישי יתרונה עמד על 56:64. ברבע האחרון צפת בראשות רון סבג, איתי אלון, אליאב אוחנון ושון לבנובסקי, השתלטה על המשחק, הקשיחה את ההגנה וגילתה מיקוד במשחק ההתקפה. איתי אלון היה במיטבו בדיוק במאני טיים. אחרי שסיימה לכרסם ביתרונה של ביאליק צפת כבר עברה לעמדת יתרון חד ספרתי בדקות האחרונות של המשחק והכריעה את המשחק עוד לפני ההתקפות האחרונות.

בסיום, ניצחון 81:90 לזכות צפת, שביום חמישי תתארח אצל מכבי חדרה – שתגיע שבוע לאחר מכן למשחק ליגה נוסף מול צפת.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: רון סבג – 24, דביר אוחנה ואלון לוין – 14 כ”א, שון לבנובסקי – 12, איתי אלון ואליאב אוחנון – 9 כ”א, גרמיין הול – 6, יובל טל – 2. שותף: פקונדו גרוצקי.

אין זמן לנוח על זרי הדפנה. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והניהולי בתום המשחק