פלאשים בגליל: חופה ומעשים טובים

כדורגלן שהתחתן, כדורגלן עבר שחגג חתונת זהב, אנשי ספורט שנרתמו למען הקהילה. על זאת ועוד בפינת “פלאשים בגליל”.

תמונת השבוע: שמעון הדרי – מאמן כדורגל בעל קבלות מרשימות, המשמש כמנהל המקצועי של מערך קורסי המאמנים של מכללת משגב, הוביל בתקופה האחרונה קורס עוזרי מאמנים לבעלי מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים. אתמול נערך טקס סיום הקורס בהשתתפות מכובדים רבים – בהם השר חילי טרופר ונשיא המכללה, אחסן חלאילה.
אם במעשים טובים עסקינן, הרי שנמרוד מלכה – הבעלים של חנות “אנימל”, שידוע כאוהד מושבע של עירוני קרית שמונה וכמי שתומך בספורט ביד רחבה, זכה לחולצת הוקרה של כדורגלנית נבחרת ישראל בעבר, אשרת עיני, מידיו של מאמן הכדורסל הגלילי גלעד ערמון – כאות תודה לתמיכתו של מלכה בפרויקט הוצאת הספר “סימני דרך”.

הפעיל החברתי וכתב הספורט של המקומון “מידע 8”, אהרון דמרי, רתם לפעילות של חלוקת מזון למשפחות נזקקות את שחקני עירוני קרית שמונה – הבלם והקפטן עידן נחמיאס והקשר רועי קהת, שנענו בשמחה.

כדורגלני קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין יחד עם המאמן אליה נאמן והמנהל המסור פרנסואה ביטנקורט נרתמה לניקיון החורשה ביישוב.


המון מזל טוב לזוג מאושר, שהפך בעל ואישה ביום שישי שעבר: הכדורגלן לירון אלימלך ובת זוגו ניצן כהן, שערכו חתונה שמחה במיוחד בטבע.
המון מזל טוב גם לעוד זוג עם שורשים במגרשי הכדורגל – מיקי וורד ממן. המגן השמאלי האגדי של הפועל קרית שמונה הכין חגיגת חצי יובל מקורית לנישואיו עם האישה של חייו – חגיגה שכללה אפילו שחזור של הצעת נישואין. שאפו ענק לרומנטיקן !


עוברים לזוג ספורטיבי אחר, ההורביצים – ירדן שמאמנת כושר וסער שמדריך בקראטה, שמוכיחים כמה כושר ובריאות משדרגים את חיי הנישואין.

עוז אוחנה – מנהל קבוצת הכדורסל נשים של הפועל גליל עליון, נצפה יחד עם האישה חן והילדים בשבת שטופת שמש, כשהם נהנים מזמן איכות בטבע.

מעוז אוחנה לדביר אוחנה – הכדורסלן העולה של קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת, שהצטיין השבוע במשחק הניצחון על אליצור שומרון ובסיום זכה לפרגון מויקי כהן אלקבץ – מחזיקת תיק הספורט בעירייה.

הכדורגלן ענבר שרון ממשיך במסעו ברחבי העולם. זכתה לנוכחותו השבוע: סיאטל המושלגת.


יאיר שריקי – חלוץ הפועל עירוני צפת, סיים בהצלחה קורס סמלים של מכבי האש. תנו לו בכבוד ובכפיים. בקרוב יחזור להתקפת הקבוצה במטרה להמשיך ולכבוש עוד שערים.