כדורגל: צפת בבית, ממב”ע וטובא בחוץ

שישי של כדורגל בקרב הנציגות שלנו בליגה ב’. רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר משחקי הקבוצות.

שישי של כדורגל במחוז צפון א’ בליגה ב’, בו משחקות שלוש קבוצות מאזורי הסיקור שלנו: בני טובא א-זנגריה מבית א’, בני ממב”ע והפועל עירוני צפת מליגה ב’. רגע לפני שהן עולות לכר הדשא, כתבה לקראת המשחקים. הכניסה למשחקים בהתאם לעמידה בתנאי התו הירוק.

בית ב’

בשעה 12:00 הפועל עירוני צפת תארח את המוליכה, איחוד בני שפרעם. צפת עם סגל מאוד מצומצם ובמשחק האחרון נחלה הפסד 1:0 לקבוצת התחתית של בית”ר נהריה. מחר היא תקווה להתעלות מול קבוצה שנחשבת לקבוצת “גלקטיקוס” במונחים של הליגה, שבחוד ההתקפה שלה משחק פיראס מוגרבי – בעבר הלא רחוק שחקן התקפה מצליח בבני סכנין ומכבי נתניה מליגת העל. שפרעם עומדת על מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים והיא מקדימה בשתי נקודות את צפת, שבמצבה הנוכחי תשמח גם מנקודה.

בשעה 12:45 בני ממב”ע תתארח אצל מכבי יפיע. ממב”ע מגיעה למשחק אחרי הפסד אכזרי בשבת שעברה – 2:1 במשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של בני כאבול, שכבשה את שער הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן. ממב”ע צברה 7 נקודות בחמישה משחקים והיא מקדימה בזכות יחס שערים את מכבי יפיע. שתי הקבוצות יודעות, שכדי לסיים בין שלושת הראשונות שיעפילו לבית העליון הממוזג משני הבתים, עליהן לנצח את המשחק מחר.

בית א’

בשעה 14:45 בני טובא א-זנגריה תתארח אצל נועלת הטבלה, סקציה מעלות. טובא הפסידה 1:0 במשחק האחרון מול צעירי טמרה, מאזנה עומד על חמש נקודות בחמישה משחקים, בעוד שמעלות טרם זכתה בנקודות העונה. לטובא, שרק רוצה לשרוד בליגה, המשחק מהווה הזדמנות גדולה לשפר עמדות בטבלה. 

הזדמנות לפתוח פער מהתחתית. בני טובא א-זנגריה