כדורגל: חזרה לשיגרת הכדורגל בכל הכח במחלקות הנוער


מרבית הקבוצות הצעירות חזרו לפעילות בסופ”ש האחרון. זמן טוב להפנות לביצועיהן.

למעלה מחודשיים וחצי חלפו מאז ההחלטה להקפיא את פעילות האימונים והליגות במחלקות הנוער. אז אחרי שבשבוע שעבר חזרו קבוצות גילאי 10-15 למעגל משחקי הליגות, בסופ”ש האחרון חזרו גם קבוצות הנערים והנוער לפעילות – ועבורנו זה זמן מצוין להפנות זרקור לעבר קבוצות הגולן והגליל העליון הצעירות, ששיחקו בסופ”ש האחרון וכן לעבר כדורגלנים מהאזור המשחקים מחוץ לגבולות האזור. מתחילים בסקירה.



השגרירים

בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, הוביל את קבוצתו לניצחון 0:3 במשחק הדרבי מול גדנ”ע, שמציב את הקבוצה עם מאזן מושלם בפסגת מחוז דרום של הליגה הלאומית.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל מתחתית ליגת העל, רשם הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:0 לקבוצת הצמרת של מכבי פ”ת.

עירוני טבריה, שמודרכת ע”י אדיר לוי ומדורגת בתחתית טבלת הצפון של הליגה הלאומית, נחלה הפסד ביתי 2:0 להפועל עפולה. בשורות טבריה שיחקו שחקני ההגנה הבאים, יוצאי עירוני קרית שמונה: המגן אביב לוי והבלמים אורי ברנזון ומעיין אורון.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחקה של קבוצתו מול מכבי פ”ת – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 2:3 על בית”ר ירושלים, במהלכו החמיץ בעיטת פנדל.

ניצחון בדרבי. בני בן זקן (צילום ארכיון)



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול הפועל רעננה, משער שהובקע בסמוך לסיום המשחק. הקבוצה מוצאת את עצמה כעת במרכז טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים א’, שדורגה בחלק התחתון של מרכז טבלת ליגת העל, נחלה הפסד ביתי 2:1 לבית”ר ירושלים, שהייתה נטולת ניצחון עד למשחק אתמול. הקבוצה מהבירה כבשה שער בנגיחה מתוך הרחבה בדקה ה-25 ושער נוסף בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-40. בדקה ה-55 בית”ר ירושלים נותרה בעשרה שחקנים, לאחר ששחקן שלה ספג כרטיס צהוב שני. בדקה ה-68 שער של סעיד מערוף צימק את התוצאה ל-2:1. קרית שמונה לא הצליחה לנצל את יתרונה המספרי ובסיום נחלה הפסד ביתי ראשון העונה.

קבוצת נערים ב’ חזרה למשחקי הליגה הארצית עם ניצחון 0:7 ביתי על נועלת הטבלה – עירוני טבריה, לאחר שהוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה. ג’ואן חלבי כבש שלושער,רועי טפר כבש צמד,עידן גורן ושער עצמי נוסף קבעו את תוצאת המשחק, שמציבה את קרית שמונה במקום השני ובמרחק 3 נקודות מפסגת הטבלה, המובילה להעפלה לליגת העל.

קבוצת נערים ג’, שבאמצע השבוע סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק הביתי מול הפועל איכסאל (ראמי בטחיש – פנדל, ליאם אלוק), הצליחה לשמור על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, אחרי שזכתה בניצחון חוץ 0:8 על מכבי צור שלום/קרית ביאליק. ראמי בטחיש כבש ארבעה שערים – אחד מהם בפנדל, ליאם אלוק כבש צמד,רז גרין ניסן ואוסאמה עבד רחמן התכבדו גם הם בחגיגת השערים.

קבוצת ילדים א’ רשמה ניצחון נוסף – הפעם 1:5 במשחק החוץ מול בית”ר חיפה, ששומר אותה כקבוצה מובילה בליגה. כבשו: אריאל חדד צמד,שגב קמארי,רוי טרביץ והראל נפתלי.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 5:5 את המשחק מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק. את השערים לזכות קרית שמונה כבשו: :גיא רומש,אושרי דרור,ירין עמר,נהוראי אוחנה והראל כהן.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:2 את הפועל חיפה.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:1 את מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

ווינרים אמיתיים. קבוצת ילדים א’ והמאמן אבי נגאוקר



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ ניצחה לפני זמן קצר 0:4 את מ.ס טירת כרמל, במשחק שבו שילב המאמן ג’קי מלול 5 שחקנים מקבוצת נערים ב’, אחד מהם – אושרי הלל, כבש שער, בנוסף לצמד שערים שכבש אורי גואטה ושער שכבש אוראל פלס. הצטיינו בצפת: אליה כהן ורפאל ביתן. במהלך המשחק הדף השוער אליאס אליאס בעיטת פנדל וגם את הכדור החוזר שנבעט לעברו.

קבוצת ילדים ב’ זכתה בניצחון 0:8 על הפועל אליתיחאד נצרת.

קבוצת נערים ב’ הפסידה 3:0 לסקציה מעלות, שכבשה שני שערים ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה ושער נוסף בפתיחת המחצית השניה.

ניצחון מרשים. קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת והמאמן ג’קי מלול



הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ זכתה בניצחון מרשים 2:10 ביתי על צעירי עילוט. את השערים לזכותה כבשו: אלון שמעוני – שלושער, נועם חניא וניתאי אזולאי – צמד כ”א, שער בודד כבשו דניאל בוהדנה, יהונתן חדד ואבישי עומר.

מ.כ גליל גולן


קבוצת טרום א‘ זכתה בניצחון 0:2 על אהלי טמרה. את השערים כבשו: ניצן בנישו ועידו אלכסנדר.

קבוצת ילדים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול מכבי נוג’ידאת.

נכנסו בצורה מצוינת לעניינים. קבוצות טרום א’ של הפועל גליל עליון ומ.כ גליל-גולן



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 0:9 על הפועל כאוכב. כבשו לזכותה: אור פנחס ומאור ביצ’א – צמד כ”א. שערים בודדים כבשו: עקיבא דוד, אמיר מדינה, יהל שלוי, הראל זלצר וטוביה אדרעי.

ממשיכים לכבוש ולנצח. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



בני ממב”ע

קבוצת הנוער זכתה בניצחון ביתי 1:4 על הפועל פרדסיה. אנאס קלעני העלה את ממב”ע ליתרון 0:1 בדקה ה-24, שהחזיק מעמד עד לשער שוויון שכבשה הקבוצה האורחת. בעשר הדקות שבין הדקה ה-74 לדקה ה-84 כבשה ממב”ע שלושה שערים מרגליהם של סארג’ חאטר, אימאר עבדלולי ושופי קיאן. הניצחון שם את ממב”ע במיקום גבוה בטבלה, במרחק נקודה מהמקום המוביל להעפלה לליגה הלאומית. את תקציר השערים ניתן לראות בסרטון שמתחת לפסקאות אלה.

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון 1:5 על צעירי כפר כנא, שעלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-9. שער שכבש בילאל ולי בדקה ה-17 קבע שוויון 1:1. במחצית השניה ממב”ע השלימה מהפך עם צמד שערים שכבש ליית אבו סלאח, אייל אבו שהין ושער נוסף של בילאל ולי. הקבוצה מובילה כעת את טבלת מחוז צפון, עם מאזן של 4 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת.

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 1:4 על הפועל עראבה. איואן אבו שבלי כבש שלושער ותיאם פרחאת הוסיף שער אחד.