פלאשים בגליל: אחרי החגים והסגרים

כמדי שבוע, גם השבוע פינת “פלאשים בגליל” עם דמויות ספורטיביות בזווית אחרת.

ביום רביעי האחרון נפרדה מחלקת הכדורסל של הפועל גליל עליון בטקס מכובד לפני המשחק מול הפועל ר”ג/גבעתיים,  מעליזה שהרבני – אם הבית המיתולוגית והמסורה של אולם “הפיס” בכפר בלום, שיצאה לגמלאות, בסיומו הוענק לה אות הוקרה מידיו של אחיקם שושן – מנכ”ל עמותת הספורט גליל עליון. צוות האתר מצדיע לפועלה הרב של עליזה שהרבני ותרומתה לספורט בגליל העליון ומאחל לה דרך צלחה בהמשך דרכה.

כמה עשרות קילומטרים משם, באולם “פיס” אחר – זה שבצפת, חגג כדורסלן מ.ס “דניאל” צפת דביר אוחנה יום הולדת 19, בסיומו של המשחק מול הפועל מעלות, שבו הוא הוביל את רשימת קלעי צפת עם 25 נקודות. ההורים, דורית ושוקי – שהוא ראש עיריית צפת, ארגנו עוגה טעימה ובסיום המשחק התכבדו שחקני הקבוצות והצוותים בעוגה של “ילד היום הולדת”. המון מזל טוב לדביר היקר.

מזל טוב גם לאופיר ערן – אלופת ישראל ברכיבת סוסים בסגנון קאטינג, שהיא גם שחקנית טניס ומאמנת רכיבה, חגגה יום הולדת 27, שזכתה לחגיגה חמימה וביתית מצד משפחתה.


מזל טוב גם לאור חסין – בלם קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמתדפק על דלתות הקבוצה הבוגרת, שחגג השבוע יום הולדת 19.

קבוצות מועדון רוגבי גליל עליון חגגו קצת בדילאיי את פורים. כך נראה “משחקון” של קבוצת הגברים…



החבר’ה הטובים של משחקי הקט רגל באמצע השבוע במגרש הסינטטי בקרית שמונה ממשיכים להוריד חלודה וגם לספק תמונות ניצחון יחד עם המאמן האגדי אילן גבאי.

ענבר לברון – קפטנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, שהיא גם יקירת הפינה, ניצלה כמה ימים של הורדת הילוך באימונים לטובת טיול משפחתי בדרום ולסקאוטינג על הנוף יחד עם האב רמי – בעבר כדורסלן קבוצת הגברים של המועדון.

מורן קויפמן – המנהלת המקצועית של ה”אקדמיה למיוזיק פורם” בקיבוץ דפנה, מצאה ביום אביבי זמן איכות עם הילדים בטבע שקל”ב בקיבוץ דפנה.

ליאור דה כלבו – המאמן של כדורגלני קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, ניצל שבת אחרונה של פגרה לטובת זמן איכות עם הילדים.

אלרואי חמו – האוהד האקטיבי הצעיר ביותר של עירוני קרית שמונה, נצפה אתמול נינוח ומדושן עונג אחרי הניצחון 1:2 על מכבי פ”ת.