פלאשים בגליל: תחפושות, שלג ומה שביניהם

פינת “פלאשים בגליל” – והפעם פינה פורמיות ומושלגת.

תמונת השבוע: אייל וקראט, שוערה המנוסה של בני טובא א-זנגריה, נחלץ בשבוע שעבר לעזרתה של קרן ביטון, עת שגילתה תקר באחד מצמיגי הרכב שלה. וקראט גילה רוחב לב ומקצועיות מרשימה ולנו לא נותר, אלא להצדיע לו.



באולפן של רדיו “ארץ הגולן” אווירת החג בעת השידור של מגזין הספורט “הכדור הצפוני” הייתה במיטבה. בעוד שהמגישים סיני משה רובינשטיין הסתפקו בתחפושת סולידית, עדי גור הגדיל לעשות במחווה לאגדת הכדורגל דייגו ארמנדו מראדונה. הצטרף לחגיגה רביב קדם – מאזין מושבע, שהגיע מכפר חיטים היישר לאולפן במרום גולן.



קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת זכתה בבובת קמע חדשה באימוני השבוע שעבר. ברוך מזרחי, המנהל המסור של הקבוצה, הוא ולא אחר, דאג להרים את המוראל.



הכדורגלן אליאב מלכה – הנציג של קרית שמונה במרכז ההגנה של הפועל שלומי, שמשחק גם בקבוצת הותיקים של בניטה, עושה הכנות אחרונות לחזרה למעגל משחקי הליגה ולתחום הפקות האירועים…



אל דאגה, רועי קהת נשאר כחול, אלא שבחג הפורים מותר היה לו ולמשפחתו לעבור למדים אדומים…



רז גל – סוכן הכדורסלנים הידוע מקיבוץ עמיר, שבקרוב ממריא לענייני ביזנס בארצות הברית, ניצל עוד פיסת זמן למשפחתיות בצפון. בשבוע שעבר יחד עם האח אסף ודור ההמשך עלו הגלים לגולן המושלג.



משפחת פחימה מקרית שמונה, חגגה כמיטב המסורת, אמנם בהרכב מעט חסר, אך שני הקשרים של המשפחה – אסף שמשחק במ.ס דבוריה וראש השבט חנניה – גדול כדורגלני הפועל קרית שמונה, שמרו על מקומם בהרכב.



ויקי כהן אלקבץ – מחזיקת תיק הספורט בעיריית צפת, כיבדה את החג בתחפושת נכבדת.



משפחת דיניסמן מקיבוץ שניר – משפחה של אוהדים מושבעים של קבוצות הכדורסל של הפועל גליל עליון, חגגה יום הולדת שמח לסבתא שושנה, לה אנו מאחלים המון מזל טוב, בריאות בשפע ואריכות ימים.



ענבר לברון – הקפטנית של קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, ניצלה את ימי החג לזמן איכות עם הטבע.



עילי חיות – השחיין התותח מכורזים, שממשיך לעבוד במרץ כדי לחזור לאיתנו, עלה לגולן יחד עם המשפחה כדי ליהנות מהשלגים.



שבת בבוקר, יום יפה. חופי ישראל מתמודדים עם זיהום שנוצר כתוצאה מזפת שנפלטה מאניה זרה. נציגים ונציגות מקבוצות מועדון רוגבי גליל עליון הגיעו לחופי הגליל המערבי וסייעו בהתנדבות לניקיון החופים. שאפו !