קיבלה חיסון ממנכ”ל משרד הבריאות

גל חדד, צעירה מקרית שמונה, התחסנה נגד קורונה, ומי שחיסן אותה היה מנכ”ל משרד הבריאות, חזי לוי, שהיה בביקור עבודה בעיר וראה לנכון לצאת בקריאה לצעירים לבוא להתחסן

אחרי שקרית שמונה היתה העיר הראשונה בה חוסנו 100 אחוז מהאוכלוסיה בגיל 60 ומעלה, העירייה עושה מאמץ להגיע להישג הזה גם בשכבות גיל צעירות יותר. העירייה פתחה מתחמי חיסון בשכונות כדי להנגיש את החיסונים לתושבים.

בשבוע שעבר הגיע מנכ”ל משרד הבריאות, חזי לוי, לביקור עבודה בקרית  שמונה, על מנת להתרשם ממבצע החיסונים המתנהל בעיר, לוי הוא לא רק מנכ”ל, אלא גם רופא בהכשרתו. הוא מומחה בכירורגיה כללית, וכיהן בעבר כמנהל בית החולים ברזילי באשקלון.

לוי, יחד עם כל הסגל הבכיר של משרד הבריאות, מנסים להביא לכך שגם הצעירים יגיעו להתחסן, ולכן מצא לנכון לנצל את ביקורו בקרית שמונה, כדי להעביר מסר בעניין הזה. לשם כך הוא התכבד לבצע בעצמו חיסון לצעירה מקומית בשם גל חדד.

מיד לאחר ביצוע החיסון, אמר לוי: “התברכנו במדינת ישראל ביכולת לחסן את האוכלוסיה. אני רוצה לקרוא לצעירים גם להתחסן, כי המחלה הזו פוגעת גם בצעירים לצערי. היא הרבה יותר מסוכנת מאשר חיסון. אני רוצה להגיד לצעירים, בואו תתחסנו כי אנחנו פותחים הרבה פעילויות בתו ירוק, בשביל מי שהתחסן, ואנחנו נוכל בעזרת זה שכולם התחסנו, לרבות הצעירים, להחזיר את החיים שאנחנו כל כך אוהבים למדינת ישראל.

ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן, הצטרף לקריאתו של לוי ואמר: “תודה רבה למנכ”ל משרד הבריאות, שמעתם אותו, זה הזמן, המתחמים פתוחים, אין תור, תגיעו להתחסן”.