כדורגל: לחזור מהכרמל עם ראש מורם

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל מכבי חיפה ותנסה למרות העייפות להפתיע את מוליכת הטבלה, שתתייצב למשחק בהרכב חסר יותר מזה של קרית שמונה.

שבוע עמוס במשחקים בגזרת עירוני קרית שמונה יגיעו לסיומו הערב, לאחר המשחק שיחל בשעה 19:45 באצטדיון ע”ש סמי עופר בחיפה, בו תתארח הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה אצל מוליכת הטבלה, מכבי חיפה – שמודרכת ע”י ברק בכר, שחקן ומאמן קרית שמונה בעבר.

לעירוני קרית שמונה יהיה זה משחק חמישי בתוך 12 ימים ומשחק שלישי בתוך 6 ימים, זאת לאחר שנחלה בתחילת השבוע הפסד 2:0 במשחק הגביע מול בית”ר ת”א/בת ים ולאחר שנחלה הפסד 1:0 במשחק ההשלמה מול בני יהודה ת”א – בעקבותיו היא מוצאת את עצמה במקום השביעי בטבלת ליגת העל, במרחק נקודה ממכבי פ”ת – שמדורגת במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון ובמרחק שתי נקודות ומשחק חסר מהמקום החמישי, בו מדורגת מכבי נתניה.

יצטרכו להסתדר ללא עידן נחמיאס. שחקני ההגנה של קרית שמונה (צילום: פושקו)



עירוני קרית שמונה גם הערב לא תתייצב למשחק עם סגל מלא, זאת בעקבות ריצוי עונש הרחקה של הבלם והקפטן עידן נחמיאס ובעקבות היעדרות צפויה גם במשחק הזה של החלוץ, לוסיו מרינאו. זיו מורגן יתפוס את עמדת הבלם לצידו של אורי דהן, בלם קבוצת הנוער אור חסין צפוי להיכלל בסגל למשחק כגיבוי מהספסל. אמיר בן שמעון יפתח כמגן שמאלי. עבדאללה חליחל צפוי להמשיך לקבל קרדיט בחוד של קרית שמונה. מכבי חיפה תגיע למשחק בסגל חסר, ללא החלוץ ניקיטה רוקביצה – מלך שערי הליגה, שסובל מפציעה וגם ממחלת הקורונה וללא מורחקי הדרבי – המגן השמאלי וה”אקס” סאן מנחם, הקשר דולב חזיזה והבלם עאיד חבשי. גם הקשר ההתקפי, צ’רון שרי, עלול להיעדר בשורות מכבי חיפה, מאחר ושהה בבידוד בימים האחרונים. למרות כל אלה, למכבי חיפה סגל עמוק ומאוזן עם הרבה כלים חזקים. בחלק הקדמי מדובר בשחקן הכנף עומר אצילי ובחלוץ גודסוי דוניו ובחלק האחורי מדובר בשוער היציב ג’וש כהן והבלם בוגדאן פלאניץ’.

קרית שמונה מוכרחה להיות הרבה יותר דומיננטית במרכז המגרש, חשוב מאוד שסמואל בראון, יואב הופמייסטר וה”אקס” רועי קהת יהיו הרבה יותר אגרסיביים במאבקים במרכז המגרש מול שחקני הקישור החיפאים במרכז השדה כמו נטע לביא ומוחמד אבו פאני. בנוסף, קרית שמונה תצטרך להיות מאוד מרוכזת במשחק ההגנה, שכן ביום רביעי האחרון על רגע של רפיון היא שילמה ביוקר במשחק מול נועלת הטבלה. בנוסף, קרית שמונה תצטרך לבצע התקפות מעבר יעילות וכמובן עם תכליתיות בפעולה האחרונה.