כדורגל: לאסוף את השברים ולחזור לנצח

אחרי ההדחה ממשחקי הגביע תנסה עירוני קרית שמונה לזכות בניצחון ליגה במשחק מול קבוצת התחתית של בני יהודה ת”א – ולהגדיל את סיכוייה להעפיל לפלייאוף העליון.

פחות משבועיים מרגע החזרה לאימונים אחרי גל הקורונה שהכה בה, עירוני קרית שמונה תעלה הערב, בשעה 19:00, למשחק השלמה מול נועלת הטבלה, בני יהודה ת”א (שידור ישיר בערוץ 58) – שיהיה משחקה הרביעי של קרית שמונה בתוך תשעה ימים, שלושה ימים אחרי שהפסידה 2:0 את משחק הגביע מול בית”ר ת”א/בת ים מהליגה הלאומית.

למעט החלוץ לוסיו מרינאו, שמצוי בספק למשחק, כל שחקני הקבוצה כשירים למשחק הערב בשורות קרית שמונה. המגן דור אלו והקשר סמואל בראון – שריצו עונש הרחקה במשחק הגביע, צפויים לשוב להרכב.  בני יהודה תחסר ארבעה שחקנים: הבלם פאדי נג’אר, הקשר האחורי ג’ורג’ פוצ’יבה ופרדו קמפוס – שאובחנו כחיוביים לוירוס הקורונה והקשר יוסף מוסא – שאינו בקו הבריאות. קרית שמונה תצטרך להתעלות מעל העייפות הטבעית מעומס המשחקים ומהשפעות הקורונה על 13 משחקניה, כי הפסד הערב יקטין את סיכויי הקבוצה לזכות במקום בפלייאוף העליון. קרית שמונה מרוחקת נקודה אחת מהמקום השישי בו מדורגת מכבי פ”ת – ושתי נקודות ושני משחקים חסרים מהמקום החמישי בו מדורגת מכבי נתניה.

בני יהודה ערכה לאחרונה שינוי על הקווים, יוסי אבוקסיס תפס פיקוד מחודש על הקבוצה והיא שמה דגש גדול יותר על המשחק ההגנתי, אך עם זאת לבני יהודה ת”א יש שחקני התקפה טובים ומהירים, שכדאי לשים אליהם לב – כשהדגש הוא על הקשר מתיה לואיץ’, שחקן הכנף אלמוג בוזגלו והחלוץ מוחמד גדיר. בסגלה של בני יהודה למשחק גם שני שחקני בית שורשיים שצמחו במחלקת הנוער של קרית שמונה – המגן השמאלי אמיר רוסתום ושחקן ההתקפה אריאל לזמי, שקרוב לוודאי יחלו את המשחק על הספסל. סבלנות ותכליתיות הם שם המשחק הערב. המשחק הערב לא צפוי להניב הרבה מצבי הבקעה ליד השערים ולכן מאוד חשוב להיות מדויקים בפעולות האחרונות. 

צריכים אותו חד. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)