כדורסל נשים: “הר וגיא” לבש חג

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון אירחה הערב לעיני קהל את הפועל כאוכב – וזכתה בניצחון 38:64.

זה היה אמור להיות ערב התחייה של היציע המרכזי באולם “הפיס” בכפר בלום, שאמור היה לארח את המשחק בין קבוצות הגברים של הפועל גליל עליון ומכבי אשדוד לעיניהם של עד 200 אוהדים ביציע, אלא שרגע לפני שאשדוד עלתה על האוטובוס צפונה התבשרה הקבוצה הדרומית על חולה מאומת בקרב אחד משחקניה – וכך מי שזכתה להיות הקבוצה הגלילית הראשונה שזוכה לשחק מול קהל היא קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שאירחה הערב את הפועל כאוכב – למשחק ליגה שני בין הקבוצות בתוך שבוע חצי. הקבוצה הגלילית חזרה הערב לאולם “הר וגיא”, מאחר שאולם “הפיס” בכפר בלום אמור היה להיות תפוס. רק כחמש שעות לפני המשחק קיבלה הקבוצה אישור לקלוט עד 50 צופים לצפייה במשחק, בכפוף לעמידה בהוראות “התו הירוק”. כ-20 אוהדים ואוהדות קפצו על המציאה בספונטניות והגיעו לצפות במשחק – ובקבוצה הגלילית שמחו מאוד לשחק לעיני אוהדים ומקווים שבמשחקי הפלייאוף, יוכלו לשחק לעיני טריבונות גדושות בקהל, כמו בעבר.

עשו היטוריה. חלק נכבד מאוהדי הגליל במשחק הערב



אז כמו במשחק הראשון בין הקבוצות, שהסתיים בניצחון 32:60, גם הערב הקבוצה של זיו ברתנא, שחסרה גם הערב את נגה גיא המחלימה מפציעה, שייטה בדרך לניצחון על הקבוצה שמודרכת ע”י שי זרצקי – מאמן הגליל בעונה שעברה. הקבוצה הגלילית זכתה בניצחון תשיעי ברציפות והיא שומרת על מאזן מושלם, זאת לאחר שניצחה 38:64 את כאוכב – שמאזנה טרם המשחק עמד על שני ניצחונות ושני הפסדים. שחקניות הגליל צעדו לאורך כל דקות המשחק ביתרון – 7:20 בתום הרבע הראשון, 24:35 בתום הרבע השני, 34:53 בתום הרבע השלישי.

רשימת הקלעיות בהפועל גליל עליון: ירדן גוט הובילה את רשימת הקלעיות עם 20 נקודות. יתר הקלעיות:  אביטל צוובנר – 13, עמית גור – 7, נוי לפושניאנסקי ומיקה ביתן – 5 כ”א, ענבר לברון – 4.

ניצחון תשיעי ברציפות. שחקניות הגליל משתעשעות להן (צילום: לילך וייס)