להנגיש את החיסונים לתושבים

עיריית קרית שמונה ממשיכה במבצע החיסונים וכחלק מהמאמץ מגיעים לתושבים כמה שיותר קרוב לבית! המטרה: להפוך את קריית שמונה לעיר המחוסנת הראשונה בעולם.

 החל מהבוקר יוצא לדרך מבצע חיסונים נרחב בקריית שמונה תחת הכותרת “עושים את זה”. המבצע יימשך חמישה ימים ויסתיים ביום חמישי בערב. המבצע נערך בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף, מד”א וקופות החולים מכבי, לאומית וכללית במטרה להפוך את קריית שמונה לעיר המחוסנת הראשונה בעולם.

המבצע נערך כפיילוט בארבעה ישובים בארץ וקריית שמונה נבחרה כאחת מהם. כדי להנגיש את החיסונים לכולם ובכל מקום ללא תור וללא הפניה, ייפתחו ארבעה מוקדי חיסונים בקריית שמונה בהם יהיה ניתן לקבל חיסון לכלל מבוטחי קופות החולים.

מתחם החיסונים בקרית שמונה, צילום: עיריית קרית שמונה

המוקדים ייפתחו ברובעים ברחבי העיר על פי הפירוט הנ”ל:

רובע א’ – במתנ”ס בית ונקובר (ברחוב רמב”ם 19) מהשעה 10:00 בבוקר עד 21:00 בלילה.

רובע ב’ – סניף איחוד והצלה (ברחוב קרן היסוד) מהשעה 10:00 בבוקר עד 21:00 בלילה.

רובע ג’ בספרייה העירונית בין השעות 10:00 בבוקר עד 15:00 בצהריים ובמנהלת הרובע ברחוב ברל 22 מהשעה 15:00 עד 21:00 בלילה.

רובע ד’ – במתנ”ס ארתור פוקס ברחוב דוד רזיאל 8 מהשעה 10:00 בבוקר עד השעה 21:00 בערב.

במקביל, שגרת החיסונים בכל קופות החולים ובכלל זה במתחם החיסונים באולם הספורט בסמוך לבית הספר דנציגר, תימשך על פי נוהל כל קופה.

ראש העיר אביחי שטרן קורא לכלל התושבים “ל’תת כתף’, להגיע למתחמי החיסונים ולהתחסן כדי שנוכל לחזור לשיגרה כמה שיותר מהר ולהפוך את קריית שמונה לעיר המחוסנת הראשונה בעולם”.

גם הזמרת עדן בן זקן, ילידת העיר, ראתה לנכון לעודד את התושבים להתחסן ופרסמה סרטון לשם כך בו היא מפצירה בתושבים לנצל את המבצע ולהתחסן בהקדם.