כדורגל: להתגבר על הקשיים – למרות הכל

עירוני קרית שמונה המתאוששת ממכת הקורונה תנסה לתת היום פייט במשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של מ.ס אשדוד.

שלושה ימים אחרי ששבה למעגל משחקי הליגה, למרות שרבים משחקניה לא בכושר משחק ולא במצב בריאותי אידיאלי – פרמטרים שללא ספק השפיעו במשחק ההפסד 4:1 למכבי נתניה, תארח בשעה 19:00 עירוני קרית שמונה למשחק השלמה את מ.ס אשדוד (שידור ישיר בערוץ 58) – שמדורגת במקום השלישי בטבלה. המשחק ייערך במזג אוויר קר במיוחד – מה שלא מוסף למצב העדין של קרית שמונה, ששואפת לסיים את העונה הסדירה לפחות במקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון, ממנו רחוקה הקבוצה 4 נקודות ומשחק חסר.

מ.ס אשדוד, שמודרכת ע”י רן בן שמעון – שהוביל את קרית שמונה להעפלות לליגת העל וכמובן לזכייה באליפות המדינה ושני גביעי טוטו, רוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון ומבחינתה היא מקבלת את קרית שמונה בסיטואציה די נוחה עבורה, אם כי אשדוד תחסר הערב כמה משחקני המפתח שלה בהם: הקשר שלומי אזולאי – “אקס” קרית שמונה והחלוצים יעקב בריהון ופאהד באיו. למרות זאת, לאשדוד יש סגל רחב ואיכותי ושחקני התקפה מסוכנים – בראשם דין דוד, מלך שערי הקבוצה. שחקנים נוספים שכדאי לשחקני ההגנה של קרית שמונה לקחת בחשבון הם הקשרים ההתקפיים רמזי ספורי ומוחמד כנעאן.

אין לו מקום לסנטימנטים על המגרש. רן בן שמעון (צילום: פושקו)



קרית שמונה תחסר הערב את החלוץ הברזילאי, לוסיו מרינאו, שסובל מפציעה ברגלו ואת החלוץ הזמבי, יוג’ין האנסה, שירצה עונש הרחקה . יתר השחקנים אמורים לעמוד לרשות הצוות המקצועי, שתולה תקוות בשחקנים שתחלואת הקורונה לא הכתה בהם, כמו המגן דור אלו, הקשרים יואב הופמייסטר ורועי קהת – שכבש ביום שני שער ושחקנן ההתקפה מוחמד שאקר. במצבה העדין של קרית שמונה ובהתחשב בעומס המשחקים הגדול שהיא ניצבת בפניו, כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה טובה.

ייחסר הערב. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)