3 בתי הספר בגולן לא יפעלו מחר

עקב התחזית לשלג בצפון הגולן, הוחלט על השבתת הלימודים בבתי הספר בישובים, קשת, מרום גולן ואלרום. גם חלק מקווי האוטובוס של חברת רמה יושבתו מחר.

שלג בצפון הגולן, צילום: מועצה אזורית גולן

אחרי מספר שנים ללא אירועי שלג משמעותיים, השבוע זה הולך להיות שונה. מכיוון שהתחזית מדברת על שלגים משמעותיים בצפון הגולן, החליטו במועצה האזורית גולן להשבית את הלימודים בשלשה בתי ספר

על פי הודעת המועצה, בתי ספר-מקו קשת צפונה כלומר בתי הספר בקשת-הצבי ואהבת, במרום גולן-אביטל ובאל רום ילקוט רועים לא יפעלו מחר.

השלג בבית הספר אביטל במרום גולן בשנה שעברה

גנים ומעונות ביישובים-יפעלו במידה ויוכלו להפעיל את הגן בכוחות פנימיים בלבד,כלומר אם ישנם אנשי צוות המגיעים מתוך הישוב. אם ישנם אנשי צוות המגיעים מאזורים בהם הכבישים חסומים אין להסתמך עליהם). מומלץ לבדוק מול היישוב האם תתקיים פעילות.

המועצה האזורית גולן עדכנה גם לגבי הצפוי בתחבורה הציבורית. בהודעה נאמר: “מחר, יחולו שינויים גם בפעילות התחבורה הציבורית. קווים הנוסעים צפונה: קו 58 היוצא בשעה 5:25, קו 68 היוצא בשעות 06:00 ו-07:00 לשני הכיוונים וקו 69 היוצא בשעות 06:30 ו 07:15 לא יפעלו.

“עדכונים נוספים על פעילות התחבורה הציבורית יפורסמו מחר במהלך היום. יש להתעדכן באפליקציית התחבורה הציבורית ובמוקד גולן.

“אנו ממליצים להישאר בבתים ולהימנע מנסיעות מיותרת. ייתכן וכאשר תצאו הכביש יהיה פנוי אך בשעה מאוחרת יותר יערם שלג ולא יתקיים פילוס ולכן הכביש יחסם.

“מוקד גולן פועל כרגיל 24/7 וניתן לפנות אליו בטלפון שמספרו 3254. בנוסף מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק, בטלגרם ובאתר המועצה או באפליקציית גולן”.