צועד בדרך המשפחתית להצלחות

הטניסאי אופיר קרמיש ממשגב עם זכה באליפות הארץ בחודש שעבר והוא הולך בדרכם של אחיו הגדולים. שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי השבוע”.

זה אמנם קרה כמה ימים לפני תחילת הסגר, שהחל לפני כחודשיים, אך אנחנו לא שוכחים לפרגן למי שמגיע. אופיר קרמיש, בן 10 מקיבוץ משגב, תלמיד בית הספר “עלי גבעה”, זכה בחודש שעבר באליפות ישראל בטניס, שנערכה ברעננה והתפרסה על פני שבוע. לקרמיש הצעיר והמוכשר הייתה זו הפעם הראשונה  שהוא זוכה בתואר הנכסף, לאחר שבשנה שעברה הפסיד במעמד הגמר. לנו יש את כל הסיבות להעניק לאופיר קרמיש את תואר “ספורטאי השבוע”.

אלוף אמיתי. אופיר קרמיש עם הגביע הנכסף בסיום האליפות



אופיר קרמיש מסכם בסיפוק רב את הזכייה בתואר: “אני שמח מאוד על הזכייה וכיוונתי לכך. זה היה שבוע גדוש בתחרויות, בחלק מהזמן התארחתי אצל בני משפחה מהמרכז ובחלק מהזמן עשינו נסיעות מהצפון למרכז וחזרה. זו הייתה תחרות מושלמת מבחינתי, ניצחתי בכל המשחקים והרגשתי שאני באנרגיה מצוינת. מודה למשפחתי על הליווי ועל התמיכה, כמובן שגם למאמן המצוין שלי טל אמסלם ולחבריי לקבוצה”.

לאופיר קרמיש יש הרבה תוכניות לעתיד: “שואף לעבוד במרץ, ליהנות, להשתפר ולהצליח כמה שיותר. המודל לחיקוי שלי הוא רפאל נדאל – שאני מעריך את היכולות שהוא מפגין במשחקים ואת העקביות שלו לאורך השנים”.

השאיפות גבוהות וארוכות טווח. אופיר קרמיש בפעולה



טל אמסלם משתף אותנו בתהליכים שעבר אופיר קרמיש לאורך השנים: “אופיר קרמיש משחק טניס במרכז הטניס בקרית שמונה עוד מגיל שנתיים. תחילה ההורים רשמו את האחות הבכורה של אופיר יעל להתאמן במרכז ולאחריה נרשם אחיו מתן – שהוא שחקן פעיל עד היום ומתאמן בתוכנית התחרותית בקרית שמונה. אופיר הגיע למרכז בגיל מאוד צעיר יחד עם ההורים על מנת ללוות את אחיו לאימוני הטניס. החיבור של אופיר לטניס היה מיידי וטבעי. אופיר אחז מחבט בכל שנייה ששהה במרכז הטניס וההורים מעידים שגם בבית תחילה הרבה לשחק מול קיר האימונים ואט אט משך את אביו ואחיו לשחק איתו על המגרש ובכל “מגרש” אפשרי. כבר בהיותו בן 6 החל לשחק על מגרש טניס שלם בעוד מרבית בני גילו לומדים לשחק במיני ולפני שמלאו לו 8 התחיל להתחרות ברמה אזורית וארצית. בשנה שעברה כשהוא צעיר מכל המתחרים העפיל לגמר אליפות ישראל לגילו והשנה השלים את המלאכה וזכה במקום הראשון תוך שאינו משמיט מערכה בכל הטורניר”.

לדבריו של אמסלם, לאופיר יש את כל המרכיבים הדרושים להצלחה גם בשנים הבאות: “בצד המקצועי – הרצון והאהבה של אופיר למשחק הטניס הם פשוט מדהימים. היכולת של אופיר לשחק שעות על גבי שעות כבר בגיל צעיר זה דבר שקשה מאוד ללמד ובזה אופיר מצטיין! מלבד זאת אופיר ניחן גם ביכולת התמצאות מדהימה על מגרש הטניס, יודע היכן להיות ומתי להיות. מבחינה אישית – אופיר הוא חלום של כל מאמן, חניך שאוהב להקשיב, נותן מעצמו תמיד 100%, לא מוכן לקבל הפסדים ותמיד שואף להשתפר. מבחינה קבוצתית – אופיר מתאמן בתוכנית תחרותית בקרית שמונה ובשל היכולות הגבוהות שהוא מפגין הוא מתאמן עם הקבוצה הבוגרת שממוצע הגילאים שלה הוא 14 בעוד אופיר רק בן 10.  הוא השתלב היטב מבחינה חברותית, אהוד על כולם”.

איזה כיף שיש מאמן כל כך תומך ומקצועי. טל אמסלם