כדורסל גברים: חוזרים הביתה, ממשיכים לנצח?

הפועל גליל עליון תארח הערב את מכבי קרית מוצקין. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, כולל קישור לצפייה בשידור ישיר – בכתבה הבאה.

כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

שלושה ימים לאחר ששבה למעגל משחקי הליגה הלאומית וזכתה בניצחון חוץ על אליצור יבנה – שאותה היא תארח למשחק ליגה בשבת הקרובה, תארח הפועל גליל עליון  משחק ליגה ראשון מזה למעלה מחודש וחצי. הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן תארח הערב, בשעה 19:30, באולם “הפיס” בכפר בלום, את מכבי קרית מוצקין. גליל עליון תתייצב למשחק עם מאזן של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים, בעוד שקרית מוצקין ניצחה משחק אחד בלבד מבין עשרת המשחקים שקיימה.

לייצר המשכיות גם הערב. שחקני הגליל במשחק ביבנה



מכבי קרית מוצקין עברה הרבה טלטלות מאז תחילת העונה. הקבוצה נפרדה לאחר תחילת העונה מהמאמן רועי פרל – מהמאמנים המצליחים בליגה ומעוד מספר שחקנים, בהם שני רכזים ששיחקו בגליל – רום גפן ורז מור. ביום ראשון הפסידה הקבוצה מהקריות 102:90 את המשחק הביתי מול א.ס רמת השרון. במשחק זה ערך הופעת בכורה הגארד רשאד מדאן – שזכור לכולנו מהקבוצה המלהיבה שהייתה בגליל לפני שתי עונות – והוא ללא ספק שחקן מפתח הערב – לאחר שביום ראשון קלע 22 נקודות, קטף 10 ריבאונדים וחילק 8 אסיסטים – לתשומת לב הגארדים הגלייים – אנתוני פישר, עומר טל ודי.ג’יי שארפ, שיצטרכו לתת מענה גם לשליו לוגשי המוכשר – שקלע בממוצע עד כה 9.5 נקודות למשחק (ביום ראשון קלע 19 נקודות). בקו הקדמי שחקן המפתח של מוצקין הוא כריסטופר אוטול – שבמשחק האחרון קטף 12 ריבאונדים וסיפק 23 נקודות, לתשומת לבם של ג’ונתן פיירל וגבי צ’אצשוילי.

הפועל גליל עליון מקווה להמשיך את הפורמה הטובה מיום ראשון. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את הקפטן והפוורוד אלון ספיר, שנעדר מהמשחק ביבנה בשל פציעה בגב. יהיה מעניין לראות, אם תהיה המשכיות לדקות המשחק המרובות יחסית שזכו בהן הרכז חן גיא והפורוורד עומר וורוטיצקי – שבלטו ביום ראשון.

נעבור למנה העיקרית – היכן ישודר המשחק? החל מהשעה 19:15 יועבר המשחק בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל. לכניסה לעמוד שידור המשחק הערב, הקליקו כאן  . 

לשמור על מאזן מושלם במשחקי הבית. שחקני הפועל גליל עליון