ספורטאיי השנה: הטריאתלטים של 2020


בן פרידמן ורזאן זהוה הם “ספורטאיי השנה” שלנו בענף הטריאתלון. שמחים לפרגן להם בכתבה הבאה.

פרויקט “ספורטאי השנה 2020” מתקרב לסיומו. היום אנו שמחים לפרגן לספורטאים הנבחרים של מועדון טריאתלון גליל עליון, בן פרידמן – בן 16.5 מיסוד המעלה, רזאן זהוה – בת 18 ממג’דל שאמס. יואב ביטון – המאמן הראשי של קבוצות המועדון, מפרגן לשניים בכתבה זו.



בן הוא ספורטאי ותיק עם רקורד עשיר בתחרויות רבות בקנה המידה הארצי. אחד הדברים הנפלאים בפרידמן זה הערכים שלו. הוא תמיד ידבר בכבוד ובנימוס לסובבים ואותו והוא יודע למרות שהוא בספורט יחידני להראות את היתרונות הקבוצתיים: מעודד את חבריו ותומך בכולם. מלבד היותו ספורטאי נהדר בן הינו מתנדב ומדרך במגן דוד אדום ופעיל בתנועות הנוער בישובו  יואב ביטון,מפרגן לפרידמן:  “בן נמצא כבר למעלה משבע שנים במועדון הטריאתלון צמח בקבוצת הילדים והגיע עד לקבוצה הבכירה בנוער. בן עובד קשה לאורך כל השנה ולא מפספס אימונים או תחרויות. לא משנה מהו מזג האוויר בחוץ תמיד הראשון להיות. העבודה הקשה ניכרת במעקב ושיחות כל יום ועבודה מתוכננת היטב. כמובן שהוא ראוי להערכה גדולה על גם על התרומה החברתית שלו בקבוצה ולמען הקהילה”.

מצטיין גם במגרש הקהילתי. בן פרידמן



רזאן זהוה הספורטאית המוכשרת ממג’דל שאמס כבר סוגרת שלוש שנים במחלקת הטריאתלון. זוהוה היא דוגמא ומופת לספורטאית אמיתית – לעולם לא מתלוננת שקשה, מתאמנת נהדר ובכל אימון נותנת 120% וכמובן תמיד תומכת בכל חבריה לקבוצה. יואב ביטון מפרגן לרזאן זהוה: “רזאן סוגרת אצלנו במועדון עוד מעט 3 שנים ומתקדמת בצעדי ענק באימוני השחייה,אופניים והריצה. אל אף היותה גרה רחוק ממתקני האימון (מג’דל שמס) רזאן אינה מפספסת אימונים ומקפידה להגיע בזמן ולעבוד קשה בכל אימון ואימון. רזאן הינה פעילה חברתית בקבוצה ואין ספק שדרך עבודתה הרצינית ההצלחות בדרך”.

מהגולן באהבה. רזאן זהוה