פלאשים בגליל: אווירת סיום סגר

כמדי שבוע, גם הפעם קיבצנו לכם את האייטמים הכי ספורטיביים מחוץ למגרש ולמסלול, לפינת פלאשים אחת.

תמונת השבוע: בן מזרחי התגייס לשירות צבאי. אבא, ברוך – המנהל המסור של קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת, ליווה אותו יחד עם המשפחה כל הדרך ללשכת הגיוס בטבריה. צוות האתר מאחל לבן מזרחי המון הצלחה בשירות הצבאי. שי מתנת אחד ממפרסמי “גליל עולה” יישלח בתקופה הקרובה לבן.



מבן מזרחי לאופיר מזרחי – כדורגלן עירוני קרית שמונה, שמנסה לשמור על אנרגיות בתקופה הזו, בה הוא מתמודד עם תסמינים של מחלת הקורונה. צוות האתר מאחל לשחקן רפואה שלמה וחזרה מהירה למגרשים.



תגידו מזל טוב לגל קאלו – מבעלי סטודיו E.M.S PLUS בראש פינה ובקרוב גם בסניף החדש במתחם “בי אקטיב”, הצטרף לרשימת המתחסנים.



תגידו מזל טוב גם לכדורסלן אנתוני פישר – “קבלן העליות” של הליגה הלאומית, שעל כתפיו הוטלה משימה להעלות את הפועל גליל עליון לליגת העל. השחקן חגג השבוע יום הולדת 35. החבר’ה הטובים מהקבוצה עשו שמח כמיטב המסורת.



מזל טוב גם לרון פרץ – החלוץ המוכשר של קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהחליף קידומת ל-20 וחגג יום הולדת בחוג משפחתי מצומצם יחד עם ההורים והאח הגדול, נתי.



אמצע השבוע, משרדי מועדון הכדורגל מכבי חיפה: נועם שמש – הכדורגלן הצפתי המוכשר, חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות במכבי חיפה, יחד עם המנהל המקצועי איציק עובדיה והסוכנים אבי נמני ורועי סימוני.



עמית בן שמחון – בעבר כדורגלן מבטיח במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שומר על אנרגיות גבוהות וגם על כושר בתקופה הכל כך מורכבת הזו.



יש גם דברים טובים בסגר. תשאלו את סוכן הכדורסלן רז גל ממשיך ליהנות מזמן איכות בטבע הצפוני עם המשפחה, תוצר של הגיחה הממושכת לצפון.



הכדורגלן אסעד עמאשה – “קבלן העליות” של ליגה ב’, שרוצה לקחת את בני ממב”ע לליגה א’, מצליח לשמור על שפיות בלי כדורגל – הרבה בזכות האחת והיחידה שלו, יארה עוואד.



כדורסלנית הפועל גליל עליון, ענבר לברון – “ספורטאית השנה” שלנו, מצאה את הדרך הכי טובה ליהנות מהטבע הקרוב לבית, כשיצאה היום לזמן איכות עם האחיינים.