פרופ’ מקורי, לכו להתחסן

על רקע ההאטה בקצב החיסונים מדגיש נשיא מכללת תל חי, פרופ’ יוסף מקורי, עד כמה חשוב להתחסן מפני הקורונה. פרופ’ מקורי, שהוא מומחה לאימונולוגיה בעל מוניטין בינלאומי, מבהיר כי החיסון הוא יעיל ובטוח, ואין שום סיבה לחשש

נשיא מכללת תל חי, פרופ’ יוסף מקורי

 בימים האחרונים ניכרת האטה מסוימת בקצב ההתחסנות מפני נגיף הקורונה. יש ככל הנראה לא מעט אנשים שמחזיקים בדיעה שלא כדאי להתחסן, וזאת על רקע פרסומים ברשתות החברתיות על כך שהחיסונים עלולים לכאורה להזיק לבריאות.

משום כך כדאי וחשוב לשמוע את דבריו של נשיא מכללת תל חי, פרופ’ יוסף מקורי הקים את היחידה לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בביה”ח מאיר. הוא בעל מוניטין עולמי בחקר המנגנונים של הדלקת האלרגית, והינו חבר בארגונים בינלאומיים העוסקים בחקר המחלות האלרגיות והאימונולוגיות.

בראיון עמו מבהיר פרופ’ מקורי שהקורונה היא מחלה מסובכת וקשה, והוא קורא לכל הציבור ללכת להתחסן. הוא מסביר את המנגנון של החיסון ומדגיש שהטכנולוגיה עליה מבוסס החיסון מוכרת כבר מזה 20 שנים, ונוסתה בהצלחה במחלות אחרות.

עוד הוא מדגיש שהחומר המוזרק בחיסון אינו נכנס לגרעין התא, ואין חשש למטען הגנטי של המתחסן. עד היום לדבריו, לא דווח על תופעות לוואי קשות מקרב כל האזרחים שקיבלו את החיסון בארץ, גם לא תופעות אוטואימוניות.

לפניכם הסרטון בו מתראיין פרופ’ מקורי, וגם עונה על שאלות הנוגעות לבטיחות החיסון ויעילותו.