כדורגל: המאני טיים של חליחל

שער דרמטי של עבדאללה חליחל מנע הפסד מעירוני קרית שמונה במשחק החוץ מול הפועל ת”א, שהסתיים בשוויון 1:1.

חוסר היציבות של עירוני קרית שמונה נמשך. הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות. לאחר רצף של תשעה משחקים, שבהם הקבוצה לא סיימה את משחקיה בתוצאת תיקו, פרק זמן שבו היא ניצחה 3 משחקים והפסידה 6 משחקים, היום סיימה הקבוצה הצפונית בתוצאת תיקו רביעית העונה –  1:1 דרמטי במשחק החוץ מול הפועל ת”א, שבזכות הנקודה שצברה קפצה לפחות זמנית מהמקום האחרון למקום הלפני אחרון.

עירוני קרית שמונה התייצבה למשחק הערב ללא החלוץ הברזילאי המושעה, לוסיו מרינאו – שפגע באגרוף מכוון באורי דהן לאחר משחק הניצחון על הפועל חדרה ביום חמישי האחרון. כמו כן, שני המאובחנים כחיוביים לוירוס הקורונה, הקשר סמואל בראון והמגן יובל לוין, לא נכללו בסגל למשחק. קרית שמונה עלתה למשחק גם היום עם רביעייה התקפית, שכללה את מוחמד שאקר, סקו טורה, יוג’ין האנסה ועבדאללה חליחל – שעלה לראשונה בהרכב הפותח. זיו מורגן שב לעמדת המגן השמאלי, אחרי שבמשחק מול חדרה נכנס כמחליף במחצית השניה במקומו של אמיר בן שמעון.

מצא את עצמו מחוץ לסגל. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)



כבר בדקה ה-8 קרית שמונה הייתה קרובה לעלות ליתרון, הגבהת קרן של מוחמד שאקר מצאה את ראשו של רועי קהת, שנגיחתו נהדפה ע”י ארנסט שטקוס, שוערה של הפועל ת”א. בדקה ה-16 פריצה באגף שמאל של האנסה הסתיימה במסירת רוחב לשאקר, שבעט מפינת רחבת ה-16 בעיטה שהחטיאה במעט את שערה של הפועל ת”א. עד לסיום המחצית הראשונה הייתה יוזמה מצד שתי הקבוצות, אך חוסר דיוק בפעולה האחרונה מנע יצירת מצבי הבקעה והתוצאה נותרה 0:0.



במחצית השניה הקבוצה המארחת יזמה יותר. בקרית שמונה נכנס גיא בן לולו במקומו של מוחמד שאקר שנפצע, בן לולו הביא איתו אנרגיות באגף ימין והיה קרוב למצבי הבקעה, אך לא היה מספיק מדויק. בדקה ה-61 בעיטה מדויקת של אופק ביטון מסף רחבת ה-16 הסתיימה בשער, שהעלה את הפועל ת”א ליתרון 0:1. קרית שמונה לא הייתה במיטבה אחרי ספיגת השער, אך המשיכה לעבוד במרץ ולא ויתרה על המשחק, עד שבאה על שכרה עמוק בתוך תוספת הזמן, מסירת רוחב מצוינת של סקו טורה מצאה את עבדאללה חליחל ברחבה וזה עשה מה שהוא יודע הכי טוב לעשות בסיטואציות כאלה – לבעוט שער ולכבוש את שערו הראשון, שוב פעם שער ב”מאני טיים” – שער שהציל את קרית שמונה מהפסד וקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1, שמותירה את קרית שמונה במקום השביעי, אך עם מספר נקודות זהה לזה של מכבי נתניה, שתופסת את המקום השישי – שבתום הליגה הסדירה מוביל לפלייאוף העליון.

הרכב עירוני קרית שמונה: דז’יגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן,  זיו מורגן (אמיר בן שמעון – 78), יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ’ט – 64), רועי קהת, סקו טורה יוג’ין האנסה, מוחמד שאקר (גיא בן לולו – 56) ועבדאללה חליחל.

בהקדשה לסמואל בראון. עבדאללה חליחל חוגג את כיבוש השער מול נס ציונה, שהשאיר את הקבוצה בליגת העל (צילום: פושקו)