פלאשים בגליל: הסגר לא ישבור אותם


פינת “פלאשים בגליל” שבה ליום הקלאסי שלה – יום שבת. הפלאשים הכי חמים מספורטאיי הגליל העליון, מחכים לכם בפנים.

תמונת השבוע: קרן פיבניק – בעונה שעברה כדורסלנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון עושה חיל בשירות הצבאי. השבוע היא סימנה וי נוסף, כשסיכת מ”מ הוענקה לה. צוות האתר מצדיע לקרן פיבניק !

דרור ביטון – משוערי הצפון הידועים, יוצא לדרך עסקית חדשה, אחרי שנים של הצלחות בחברות התקשורת המובילות בארץ. המשפחה תומכת – וזה הדבר החשוב ביותר. צוות האתר מאחל לדרור ביטון הצלחה גדולה בדרכו החדשה.

ד”ר קלין שפירא, שמחכה לחידוש עונת הכדורסל במטרה ללבוש את מדיה של הפועל ראש פינה בליגה א’, ממשיך ליהנות מהמרחבים בקרבת הבית במושבה הקסומה.

די.ג’יי שארפ – כדורסלן הפועל גליל עליון, שומר על חיוך ואנרגיות גבוהות, למרות הקפאת הליגה.

הכדורסלן אבי טקיאר – איש המזגנים של הגליל העליון, הוביל פרויקט מוצלח להתקנת מערכות מיזוג למתארחי האירוח הכפרי של קיבוץ איילת השחר.



קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת
ממשיכה להתאמן במרץ, במטרה להגיע להמשך העונה בכושר טוב. ביום שישי שעבר זכתה הקבוצה לאחר האימון לארוחה מפנקת מעשי ידיה של רחל אלקובי.



רז גל –
סוכן הכדורסלנים המהולל מקיבוץ עמיר, שכבר רץ בהצלחה למיליון, מנצל את תקופת הסגר כדי לחבר את המשפחה התל אביבית לחיים בגליל.

כדורגלני עירוני קרית שמונה התייחדו ביום רביעי האחרון עם אירועי יום השואה העולמי והעלו לרשתות החברתיות תמונות עם הכיתוב הכל כך חשוב: we remember. בתמונות: אופיר מזרחי והקפטן עידן נחמיאס.