פרופ’ מקורי מסביר על החיסון מפני קורונה

נשיא מכללת תל חי, פרופ’ יוסף מקורי, שבהכשרתו הוא מומחה לאימונולוגיה, מדגיש את הצורך הדחוף להתחסן מפני נגיף הקורונה, ובריאיון שהתקיים איתו הוא מסביר מדוע החיסון בטוח ויעיל.

פרופ’ יוסף מקורי

מבצע החיסונים מפני נגיף הקורונה נמצא בעיצומו, והציבור רובו ככולו מתייצב במוקדי החיסונים ומתחסן, אולם ישנם לא מעט אנשים שמחזיקים בדיעה שהחיסונים מזיקים לבריאות, ובכלל זה גם החיסון בפני קורונה.

משום כך כדאי וחשוב לשמוע את דבריו של נשיא מכללת תל חי, פרופ’ יוסף מקורי, שהוא אחד המומחים המובילים בארץ בתחום האימונולוגיה והאלרגיה.

פרופ’ מקורי הוא בוגר בהצטיינות של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב. לאחר התמחות ברפואה פנימית בבית – חולים מאיר, יצא להשתלמות בת 4 שנים באלרגיה ואימונולוגיה קלינית במרכזים הרפואיים של אוניברסיטאות קולורדו והרווארד בארה”ב.

עם חזרתו ארצה הקים את היחידה לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בביה”ח מאיר. ב- 1993 הוזמן לשמש מדען אורח במעבדה למחלות  אלרגיות במכוני הבריאות הלאומיים בוושינגטון בארה”ב.

פרופ’ מקורי כיהן גם כנשיא האיגוד הישראלי לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית. הוא בעל מוניטין עולמי בחקר המנגנונים של הדלקת האלרגית, והינו חבר בארגונים בינלאומיים העוסקים בחקר המחלות האלרגיות והאימונולוגיות.

לפניכם הסרטון בו מתראיין פרופ’ מקורי ומסביר מהו החיסון מפני הקורונה, וגם עונה על שאלות הנוגעות לבטיחות החיסון ויעילותו.

צילומים: מכללת תל חי