המבורגר צמחוני מתוצרת מכללת תל חי

כנס בנושא של הטמעת הפודטק במערכת החינוך התקיים בשבוע שעבר, וכחלק מההכנה לכנס חולקו בין משתתפיו משלוחים של המבורגר צמחוני שפותח במכללת תל חי

ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן וההמבורגר הצמחוני

במהלך השבוע שעבר נצפו שליחים שעוברים במקומות שונים בגליל ומחלקים המבורגרים. אותם שליחים העבירו 50 משלוחים של המבורגר צמחוני משובח מבית היוצר של מכללת תל חי חולקו לאנשי חינוך ולנבחרי ציבור בגליל.

השליחים התרוצצו בכל אזור אצבע הגליל והעבירו את ההמבורגרים לקראת כנס ההכרזה על תחילתו של עידן חדש: הטמעת תוכנית הפודטק במערכות החינוך בקריית שמונה ובגליל.

משתתפי הכנס בזום

בכנס שהיה באמצעות הזום נכחו כל מנהלי בתי הספר בקריית שמונה ובעלי התפקידים במערך החינוך, מנהלת בית הספר כורזים, מנהלות הבית של עמק החולה, ראש העיר אביחי שטרן וסגן רה”ע וממלא מקומו אופיר יחזקאלי.

הצוות המוביל של הפרויקט: אנשי המו”פ של רשת אורט, חוקרי מכללת תל חי, מנהלות המרכז האקדמי לנוער גליליום, מפקחות משרד החינוך והמורה מגי מועלם חשפו את הסנונית הראשונה להטמעת התוכנית במערכת החינוך.

במהלך הכנס נתבקשו המשתתפים להתנסות בהכנת ההמבורגר החדשני. הייתה התרגשות רבה בחדרי המנהלים ובמטבח של ראש העיר שבישל בעצמו את המנה החדשה.

צילומים. עיריית קרית שמונה