כדורגל: חוזרים לשחק. ממשיכים לנצח?

עירוני קרית שמונה תחזור הערב למעגל משחקי ליגת העל, כשתארח את בית”ר ירושלים למשחק מסקרן.

שבועיים וחצי לאחר שניצחה 0:2 את משחק החוץ מול הפועל חיפה, תחזור הערב בשעה 18:45 עירוני קרית שמונה למעגל משחקי ליגת העל, כשתארח בשעה 18:45 את בית”ר ירושלים (שידור בערוץ ספורט 3). שתי הקבוצות שיחקו עד כה 14 משחקים – כמו מ.ס אשדוד ובני סכנין, בעוד שיתר קבוצות הליגה שיחקו 15 משחקי ליגה. שתי הקבוצות מתחילות חודש עמוס עם 7 משחקי ליגה ומשחק אחד בגביע המדינה. למשחק יתייצבו הקבוצות, כשקרית שמונה מדורגת במקום ה-6 בטבלה עם 21 נקודות – 4 יותר מאשר לקבוצה מהבירה, שמדורגת במקום ה-9. במשחק הקודם שנערך באצטדיון “טדי” זכתה בית”ר ירושלים בניצחון 0:1.

עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק הערב, כשמי שידריך אותה מהקווים הוא נמרוד קוסטיקה, עוזרו של קובי רפואה – שהורחק במשחק מול הפועל חיפה. קרית שמונה תתייצב למשחק בסגל מלא, במידה והקשר רועי קהת יעבור בהצלחה את מבחן הכשירות לפני המשחק. במידה וקהת לא ישחק או לא יפתח בהרכב, מועמדים להחליף אותו בהרכב אדריאן רוצ’ט ואופיר מזרחי.  בית”ר ירושלים תתייצב למשחק בסגל מלא ועם תקוות לניצחון שני ברציפות.

צפויה להם הרבה עבודה.השוער דז’וגאס ברטקוש והבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס (צילום: פושקו)



בית”ר ירושלים, על אף מיקומה הנחות בטבלה, הבקיעה עד כה 19 שערים – 7 יותר מאשר קרית שמונה. שני החלוצים שלה, אלירן עטר וירדן שועה, הם ללא ספק אתגר גדול לצמד הבלמים של קרית שמונה, אורי דהן ועידן נחמיאס. מנגד, ההגנה הירושלמית ספגה עד כה 15 שערים – 50 אחוז יותר מאשר קרית שמונה, שאם תהיה מהירה וחדה בחלק הקדמי – תוכל לקחת את המשחק לכיוון שלה. משחק פתוח לחלוטין מבחינת סיכויים לשתי הקבוצות. עוד מפתח להצלחה של קרית שמונה במשחק טמון בשליטה במרכז השדה, שכן לבית”ר ירושלים שחקני קישור דומיננטיים דוגמת עלי מוחמד ומיכאל אוחנה. לעלי מוחמד וליואב הופמייסטר – שניים מהמתקלים הטובים בליגה, בהחלט צפוי מאצ’ אפ מעניין.

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה, התייחס למשחק: “קודם כל אנחנו שמחים ומאושרים לחזור ולשחק. אין ספק שכשהמשחק אצלנו בבית, אנחנו רוצים לשמור על מומנטום החיובי שלנו. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה איכותית, אבל אנחנו מוכנים לאתגר ומודעים לחשיבות המשחק, שמבחינתנו הוא משחק חשוב על כרטיס לפלייאוף העליון”.

התייחסות למשחק של מאמן בית”ר ירושלים, סלובדאן דראפיץ, בסרטון המצורף.